Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 14:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Artiest: TBA

Track(s): TBA

Sample/video:

@3:34
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 15:11 
 
Hardtraxx Elite

psyko punkz ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 15:12 
 
Hardtraxx Addict

geen artiest en titel van bekend dus -> nieuwe-tracks-hs/nieuw-onbekende-tracks-topic-t4624.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 15:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
psyko punkz ofzo?

Dat de eerste paar noten op Dreamer lijken wil nog niet zeggen dat het Psyko Punkz is. Lijkt me een iets minder populaire artiest aan de sounds te horen.

Maar om me even naar de regels te gedragen:
WZY schreef:
geen artiest en titel van bekend dus -> nieuwe-tracks-hs/nieuw-onbekende-tracks-topic-t4624.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 15:24 
 
Hardtraxx Elite

Faalhaas schreef:
emmerick schreef:
psyko punkz ofzo?

Dat de eerste paar noten op Dreamer lijken wil nog niet zeggen dat het Psyko Punkz is. Lijkt me een iets minder populaire artiest aan de sounds te horen.

Maar om me even naar de regels te gedragen:
WZY schreef:
geen artiest en titel van bekend dus -> nieuwe-tracks-hs/nieuw-onbekende-tracks-topic-t4624.html


de hele melodie lijkt op dreamer en de synth vind ik ook wel psyko punkz achtig. zou maar zo kunnen. maar hoeft niet naturlich. de vraagteken erachter duidt ook wel aan dat het een gok is .
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WZY schreef:
geen artiest en titel van bekend dus -> nieuwe-tracks-hs/nieuw-onbekende-tracks-topic-t4624.html

Lijkt me een goed plan vanaf nu.
Overigens staat de line-up achteraan in het filmpje. Misschien dat dat kan helpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WZY schreef:
geen artiest en titel van bekend dus -> nieuwe-tracks-hs/nieuw-onbekende-tracks-topic-t4624.html

Lijkt me een goed plan vanaf nu.
Overigens staat de line-up achteraan in het filmpje. Misschien dat dat kan helpen.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks