Maar vind het wel lekker klinken hoor
M
Hardtraxxer
89 posts member since 2011
last seen Oct 2013
Geen verstand van dubstep. Nooit echt naar geluisterd.
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Je weet in ieder geval hoe dubstep qua opbouw in mekaar zit, dus dat is al iets
Ik zou toch verder aan de synths werken, dit is een vrij standaard geluid dat je veel hoort in Dubstep nummers.
Vooral dat laatste. Verder klinkt het wel strak, hoewel het met deze synths toch vaak heel chaotisch klinkt..wrote:Je weet in ieder geval hoe dubstep qua opbouw in mekaar zit, dus dat is al ietsIk zou toch verder aan de synths werken, dit is een vrij standaard geluid dat je veel hoort in Dubstep nummers.
Haha, melodie van Porter Robinson - Unison
Vind t wel vet, maar tis totaal niet mn ding.
M
Hardtraxxer
last seen Oct 2013
haha daar ben ik misschien iets te veel door geinspireerd geraakt haha :pwrote:Haha, melodie van Porter Robinson - Unison![]()
de rest: thanks. ik weet dat die sound veel voorkomt maar het is wel een sound die relatief professioneel klinkt. hij is gemaakt met massive en dan vooral van de waveform Modern Talking. Dat is zeg maar hetzelfde als hardkick10 met hardstyle. daarom ook het plaatje bij soundcloud
uitgekauwd zou een betere verwoording zijn imowrote:het is wel een sound die relatief professioneel klinkt.
M
Hardtraxxer
last seen Oct 2013
dat zijn 2 verwoordingen die goed samen gaan inderdaad jawrote:uitgekauwd zou een betere verwoording zijn imowrote:het is wel een sound die relatief professioneel klinkt.
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Ik houd zelf wel van meer drive in een track. Zou het geheel ook wat opvullen met hier en daar een gek synthje ertussen.