Maar vind het wel lekker klinken hoor
Related topics
Active topics in Andere muziek
Moderators
-
MHardtraxxer
- 89 posts member since 2011
- last seen Oct 2013
Geen verstand van dubstep. Nooit echt naar geluisterd.
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Je weet in ieder geval hoe dubstep qua opbouw in mekaar zit, dus dat is al iets
Ik zou toch verder aan de synths werken, dit is een vrij standaard geluid dat je veel hoort in Dubstep nummers.
Vooral dat laatste. Verder klinkt het wel strak, hoewel het met deze synths toch vaak heel chaotisch klinkt..Kryptica wrote:Je weet in ieder geval hoe dubstep qua opbouw in mekaar zit, dus dat is al ietsIk zou toch verder aan de synths werken, dit is een vrij standaard geluid dat je veel hoort in Dubstep nummers.
Haha, melodie van Porter Robinson - Unison
Vind t wel vet, maar tis totaal niet mn ding.
-
MHardtraxxer
- last seen Oct 2013
haha daar ben ik misschien iets te veel door geinspireerd geraakt haha :phidde wrote:Haha, melodie van Porter Robinson - Unison![]()
de rest: thanks. ik weet dat die sound veel voorkomt maar het is wel een sound die relatief professioneel klinkt. hij is gemaakt met massive en dan vooral van de waveform Modern Talking. Dat is zeg maar hetzelfde als hardkick10 met hardstyle. daarom ook het plaatje bij soundcloud
uitgekauwd zou een betere verwoording zijn imoMuller wrote:het is wel een sound die relatief professioneel klinkt.
-
MHardtraxxer
- last seen Oct 2013
dat zijn 2 verwoordingen die goed samen gaan inderdaad jaeMule wrote:uitgekauwd zou een betere verwoording zijn imoMuller wrote:het is wel een sound die relatief professioneel klinkt.
-
PHardtraxx Addict
- 1880 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Ik houd zelf wel van meer drive in een track. Zou het geheel ook wat opvullen met hier en daar een gek synthje ertussen.