Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
Uniforce schreef:
Code black kan er beter langer over doen met een goeie track, dan snel en een slechte.
vind dit wel een mindere van code black. BH hoor ik er niet in :/


Knap dat jij weet of hij er wel of niet lang aan heeft gewerkt.

De track Vond ik gisteren niet verkeerd klinken.

Ik denk dat Uniforce duidelijk probeert te maken dat hij de productie iets wat simpel over vind komen en ik vind het zelf ook niks speciaals. Dit doet overkomen dat er weinig tijd in gestoken is vind ik zelf en Uniforce zegt simpelweg gewoon dat hij denkt dat als Code Black hier langer over deed dat de productie beter was geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 13:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hmm, veel slechter dan het origineel. Klinkt echt super simpel en daarnaast was het origineel sowieso een van de beste platen van BH van de afgelopen periode.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele andere plaat geworden, weet alleen nog niet zo goed of ik hem vet vind. Maar op zich wel geinig gedaan! HEEL anders dan Brennan Heart normaliter doet. Wie weet is het ook een inspiratie voor hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 14:44 
 
Hardtraxx Addict

Maximum schreef:
Phase 2 schreef:
Uniforce schreef:
Code black kan er beter langer over doen met een goeie track, dan snel en een slechte.
vind dit wel een mindere van code black. BH hoor ik er niet in :/


Knap dat jij weet of hij er wel of niet lang aan heeft gewerkt.

De track Vond ik gisteren niet verkeerd klinken.

Ik denk dat Uniforce duidelijk probeert te maken dat hij de productie iets wat simpel over vind komen en ik vind het zelf ook niks speciaals. Dit doet overkomen dat er weinig tijd in gestoken is vind ik zelf en Uniforce zegt simpelweg gewoon dat hij denkt dat als Code Black hier langer over deed dat de productie beter was geweest.

Precies ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 16:04 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Als je een remix maakt, begin dan met de vocalen er uit te halen >.<
Shake your house like a motherfucking earthquake. :slow:

Verder schiet de plaat zijn doel voorbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 16:30 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
Omg, Rawmix, kom op zeg :lol: Moet niet gekker worden. Zit es een keer geen standaard melodietje in, en het is een rawmix.

Opzich wel een lekker plaatje, jammer dat de kicks echt niks zijn.


Sorry hoor maar dit kun je prima als raw bestempelen..

Lyst schreef:
Als je een remix maakt, begin dan met de vocalen er uit te halen >.<
Shake your house like a motherfucking earthquake. :slow:

Verder schiet de plaat zijn doel voorbij.


Is de basis van een remix om de vocalen eruit te halen? En wat was het doel dan?

Ik denk dat deze het live wel lekker doet :) Kicks gaan hier thuis vrij diep en kan de screeches ook waarderen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 16:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wederom een geval zonder vocals is het niet duidelijk dat het een remix is.

Ik vind de Code Black stijl echt heel strak, maar deze track doet me niets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 16:46 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Hij lijkt totaal niet op het origineel alleen de vocals, hij pakt mij nu nog niet iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 17:53 
 
Hardtraxxer

Ik vind het eigenlijk wel een aardige remix. Kicks zullen live wel beter tot hun recht komen. En moest stiekem wel lachen toen ik ineens ''hier ergens was gisteravond dus die beving'' hoorde :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 18:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Q-Dominic schreef:
wootum schreef:
Omg, Rawmix, kom op zeg :lol: Moet niet gekker worden. Zit es een keer geen standaard melodietje in, en het is een rawmix.

Opzich wel een lekker plaatje, jammer dat de kicks echt niks zijn.


Sorry hoor maar dit kun je prima als raw bestempelen..


Nou nee, niet echt. Zitten veelste slappe kicks in, gaan totaal niet diep. Veelste happy vocals. Zit dan geen standaard melodietje in, maar die screeches zijn ook niet echt geweldig. De synth is nou ook niet echt bepaald wat je bij een raw nummer verwacht. Het is gewoon een stevige mainstream plaat. Ben totaal niet van het hokjes plaatsen, maar om dit nou een rawmix te noemen gaat me wat te ver. Krijg je dalik na Zatox ook BH als Rawkoning.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2011 19:36 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Q-Dominic schreef:
Is de basis van een remix om de vocalen eruit te halen? En wat was het doel dan?

Ik denk dat deze het live wel lekker doet :) Kicks gaan hier thuis vrij diep en kan de screeches ook waarderen!

Sorry, ik was vergeten dat de tracks tegenwoordig staan en vallen met de vocals en melodietjes. Als ik een remix zou maken, dan doe ik dat omdat ik vind dat de plaat beter kan en op gebied van de vocalen kan deze plaat 1000x beter. De kick is overigens alles behalve diep, ik had geen zin om een hele review over de track te plaatsen, maar ik wilde eigenlijk bij het eerste bericht al zeggen dat de kicks er oppervlakkig waren, een van de vele redenen waarom de track zijn doel voorbij schiet. Het probeert hard te zijn, maar tevens ook mensen niet af te schrikken. En dan krijg je zo'n plaat die tussen wal en schip valt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 11:12 
 
Hardtraxx Elite

Op de vocals na hoor ik 0,0 van het origineel terug in deze plaat. Maak dan een nieuwe plaat ipv een zogenaamde rawmix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 14:19 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Met afschrikken bedoel ik je huidige doelgroep. Voor hard is ook een doelgroep, ook al is ie kleiner en anders dan de gemiddelde doelgroep van BH en Code Black.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 15:08 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
Nou nee, niet echt. Zitten veelste slappe kicks in, gaan totaal niet diep. Veelste happy vocals. Zit dan geen standaard melodietje in, maar die screeches zijn ook niet echt geweldig. De synth is nou ook niet echt bepaald wat je bij een raw nummer verwacht. Het is gewoon een stevige mainstream plaat. Ben totaal niet van het hokjes plaatsen, maar om dit nou een rawmix te noemen gaat me wat te ver. Krijg je dalik na Zatox ook BH als Rawkoning.


Sorry maar deze kicks gaan harder dan driekwart van die slappe oppervlakkige bfront kicks, die dan wel''raw'' zijn. Ik zie echt niet ''behalve dan vanwege de gare vocals'' waarom deze niet in een raw-set zou kunnen passen.

Lyst schreef:
Q-Dominic schreef:
Is de basis van een remix om de vocalen eruit te halen? En wat was het doel dan?

Ik denk dat deze het live wel lekker doet :) Kicks gaan hier thuis vrij diep en kan de screeches ook waarderen!

Sorry, ik was vergeten dat de tracks tegenwoordig staan en vallen met de vocals en melodietjes. Als ik een remix zou maken, dan doe ik dat omdat ik vind dat de plaat beter kan en op gebied van de vocalen kan deze plaat 1000x beter. De kick is overigens alles behalve diep, ik had geen zin om een hele review over de track te plaatsen, maar ik wilde eigenlijk bij het eerste bericht al zeggen dat de kicks er oppervlakkig waren, een van de vele redenen waarom de track zijn doel voorbij schiet. Het probeert hard te zijn, maar tevens ook mensen niet af te schrikken. En dan krijg je zo'n plaat die tussen wal en schip valt.


Wil hier nog een ding over kwijt waar ik het echt niet mee eens ben, en dat is dat producers een remix maken omdat ze een plaat willen verbeteren. Producers willen platen eerder een eigen interpretatie geven en ik denk dat het doel zelden is om de plaat ''beter'' te maken.
Ik denk dat deze remix z'n doel totaal niet voorbij is geschoten. Bekende vocals van een hit, in een harder jasje. Hier gaan mensen wel op dansen hoor. Is dat niet je doel als DJ om je publiek een topavond te geven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 15:09 
 
Hardtraxx Addict

Klopt ook niet echt: shake your house like a motherf*cking uuuuuquake..
denk dat het moet zijn: shake your house lik a motheruuuu earthquake :P
nee, geintje is goed zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 15:29 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Q-Dominic schreef:
Wil hier nog een ding over kwijt waar ik het echt niet mee eens ben, en dat is dat producers een remix maken omdat ze een plaat willen verbeteren. Producers willen platen eerder een eigen interpretatie geven en ik denk dat het doel zelden is om de plaat ''beter'' te maken.
Ik denk dat deze remix z'n doel totaal niet voorbij is geschoten. Bekende vocals van een hit, in een harder jasje. Hier gaan mensen wel op dansen hoor. Is dat niet je doel als DJ om je publiek een topavond te geven?

Als je het niet kunt verbeteren, dan horen de mensen liever het origineel, want die vinden ze tenslotte beter. En als ze volgens jou op deze remix gaan dansen, dan gaan ze zeker dansen op het origineel, dus is de remix overbodig. Is dat niet je doel als DJ om je publiek een topavond te geven?

Of je moet een andere doelgroep willen aanspreken, dat je bijvoorbeeld van een early plaat een hedendaagse mainstream versie maakt. Dan vind de ene groep het misschien geen verbetering en de andere groep wel. Maar je spreekt hier geen andere doelgroep mee aan, omdat het 'harder' hier geen ene fuck voorstelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

screeches 10+ maar nee, zit weinig kracht in de plaat, ik luister liever het origineel dan de "rawmix" en wat een titel he... "MF Earthquake Rawmix" kom op *DOH*
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 17:05 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Als je het niet kunt verbeteren, dan horen de mensen liever het origineel, want die vinden ze tenslotte beter. En als ze volgens jou op deze remix gaan dansen, dan gaan ze zeker dansen op het origineel, dus is de remix overbodig. Is dat niet je doel als DJ om je publiek een topavond te geven?


Misschien vinden of vonden mensen een plaat wel heel vet maar genieten ze er ook van om m in een andere interpretatie te horen? Luister naar het origineel van Her Voice en de HH remix. Origineel vond ik ook veel beter, wel te vaak gehoord op feesten destijds en daarom leuk om in een iets ander jasje te horen (overigens later ook overplayed maar dat doet er even niet toe). Het is niet altijd zwart of wit.

Lyst schreef:
Of je moet een andere doelgroep willen aanspreken, dat je bijvoorbeeld van een early plaat een hedendaagse mainstream versie maakt. Dan vind de ene groep het misschien geen verbetering en de andere groep wel. Maar je spreekt hier geen andere doelgroep mee aan, omdat het 'harder' hier geen ene fuck voorstelt.

Dit is een mening. Van iemand die van kicks en geluiden houdt als die van the machine en spoontech achtige artiesten (correct me if im wrong). Voor mij die wel van mainstream platen kan genieten is dit wel een rauwere interpretatie van het origineel. Ik vind daarom het als feit stellen dat de plaat z'n doel voorbij schiet een beetje aparte opmerking van iemand die ''bijna'' alles uitkotst wat er überhaupt wordt uitgebracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2011 14:43 
 
Hardtraxx Veteran

Aardig gek hoor :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2011 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dit toch geen onaardig plaatje, de kicks in de intro zijn wel fijn,ook al klinken ze wel wat geforceerd.Climax klinkt redelijk ongeïnspireerd maar is toch wel fijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2011 21:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind m lekker. Alleen jammer van die domme journaal vocals
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2011 21:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

grappig plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 17:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat een titel :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 17:49 
 
Hardtraxx Addict

Lowrenz schreef:
Ik vind m lekker. Alleen jammer van die domme journaal vocals

Vind ik ook zo raar :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Origineel vind ik beter
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks