Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Vernieuwing binnen het genre als geheel ja, maar dit is geen vernieuwing, maar gewoon een verschuiving van de focus binnen het reeds bestaande van de hardstyle scene. Dat is weliswaar verandering, maar geen vernieuwing muzikaal gezien
Hardtraxxer
235 posts member since 2010
last seen Jan 2015
vind de vocals heel leip halverwege de plaat!
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
vind het wel een prima anthem, niet heel speciaal ofzo.
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
emmerick wrote:vind het wel een prima anthem, niet heel speciaal ofzo.
Ik was even afgeleid door uw avatar, allereerst welkom.
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
echt headhunterz kwaliteit! :thumbsup:

Hate It Or Love It! :thumbup:
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Kan hem nu wel echt waarderen.
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
mrazura wrote:
emmerick wrote:vind het wel een prima anthem, niet heel speciaal ofzo.
Ik was even afgeleid door uw avatar, allereerst welkom.
haha, thanks.
O
Hardtraxx Addict
1337 posts member since 2011
last seen May 2016
En toch blijf ik erbij, it's not my style.

Better luck next time -.-
I
Hardtraxx Newbie
11 posts member since 2011
last seen Jun 2012
Wel vette track, alleen beetje Doomed style de melodie iig...
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Gister dus live gehoord en sorry Heady, maar ik vond er echt geen reet aan. De track viel eigenlijk totaal in het niets bij de rest van de platen die B-Front draaide en het gaf me totaal niet het HardBass gevoel wat ik vorig jaar wel had met het anthem. Achja, de rest ging gelukkig wel helemaal los :)
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 22 hours ago
Kan 'm nu wel beter waarderen dan toen ik hem voor het eerst hoorde.. Maar toch blijft ik het geen fantasische track vinden. Maar ik luister 'm nu dan is ie wel fijn. Het deel tussen de 2 climaxen in, en de 2e climax zijn ook wel nice :) .
Last edited by flevoboys on 09 Jan 2012 16:16, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
flevoboys wrote:Kan 'm nu wel beter waarderen dan toen ik hem voor het eerst hoorde.. Maar toch blijft ik het geen fantasische track vinden. Maar ik luister 'm nu dan is ie wel fijn. Het deel tussen de 2e climaxen in, en de 2e climax zijn ook wel nice :) .
Hardtraxxer
96 posts member since 2009
last seen Jun 2014
Intervention wrote:
flevoboys wrote:Kan 'm nu wel beter waarderen dan toen ik hem voor het eerst hoorde.. Maar toch blijft ik het geen fantasische track vinden. Maar ik luister 'm nu dan is ie wel fijn. Het deel tussen de 2e climaxen in, en de 2e climax zijn ook wel nice :) .
heb precies hetzelfde, in het begin kon ik er niet echt aan wennen maar naar verloop van tijd besef je je opeens wat voor top anthem dit wel niet is en hoe vet dit in de gelredome moet gaan klinken :cool:
Hardtraxxer
660 posts member since 2010
last seen Jun 2016
wouterz wrote:
Intervention wrote:
heb precies hetzelfde, in het begin kon ik er niet echt aan wennen maar naar verloop van tijd besef je je opeens wat voor top anthem dit wel niet is en hoe vet dit in de gelredome moet gaan klinken :cool:
En opeens is Willem weer de gevierde man!