Wat een dikke versnelling in die track. Petje af!
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
-
B
- 1 posts member since 2009
- last seen Sep 2012
Hhz had beter zo'n track kunnen maken als bijv Digiwave, iets in dat segment. Dat is toch veel toepasselijker? Zo'n lekkere harde dreun erin. Dit is echt ruk, net als doomed.
En ja, woohoo mijn eerste berichtje in 3 jaar
En ja, woohoo mijn eerste berichtje in 3 jaar
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
netjes heady!!!! 
na gisteren live gehoord te hebben vind ik het al een stuk beter, ben benieuwd naar het eindresultaat!
-
SHardtraxxer
- 113 posts member since 2011
- last seen Aug 2014
Kan niets anders zeggen dan: petje af!
En die kick van hem klinkt ook met de keer beter!
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Dit!Symbolism wrote:Kan niets anders zeggen dan: petje af!
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
True!Symbolism wrote:Kan niets anders zeggen dan: petje af!
Je hoofd klinkt ook als een lege grotThe Indicator wrote:Kick klinkt net als een grot: Hol
Zeg wat nuttigs ipv mensen aan te vallen...Snitch_MP wrote: Je hoofd klinkt ook als een lege grot
Snitch_MP wrote:True!Symbolism wrote:Kan niets anders zeggen dan: petje af!
En die kick van hem klinkt ook met de keer beter!![]()
Je hoofd klinkt ook als een lege grotThe Indicator wrote:Kick klinkt net als een grot: Hol
Nounou aggresieveling
Uh oh, daar hebben we er weer zo 1.
Wanneer komt de eerste 'jij kan het niet beter'-opmerking?
Wanneer komt de eerste 'jij kan het niet beter'-opmerking?
Nou, nu live gehoord
Oordeel-edit: DIK

Oordeel-edit: DIK
Vind de track niet veel aan eigenlijk..
-
A
Kanshebber op opmerking vh jaarSnitch_MP wrote: Je hoofd klinkt ook als een lege grot
triest ventjeSnitch_MP wrote:True!Symbolism wrote:Kan niets anders zeggen dan: petje af!
En die kick van hem klinkt ook met de keer beter!![]()
In het slechte woord van de zin dan welAlmighty wrote:Kanshebber op opmerking vh jaarSnitch_MP wrote: Je hoofd klinkt ook als een lege grot
live = winner
maar zo op de computer kan ik het nummer wel uitkotsen eigenlijk

maar zo op de computer kan ik het nummer wel uitkotsen eigenlijk
weet niet of dit al gemeld is maar hoor iedereen zeuren over een inspiratieloze melodie, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik in bijvoorbeeld protect and serve ook niet echt en heel erg speciale ingewikkelde melodie zie zitten.
ik moet zeggen dat ik protect and serve erg vet vind. en na de volledige versie van eternalize gehoord te hebben moet ik zeggen dat ik em gewoon goed vind.
verder vind ik juist dat dit wel bij de hardbass stijl past ook al zijn de kicks dan niet zo hard(wat ik overigens ook nog wel mee vind vallen hoe zacht ze zijn)
bij deze mijn mening
ik moet zeggen dat ik protect and serve erg vet vind. en na de volledige versie van eternalize gehoord te hebben moet ik zeggen dat ik em gewoon goed vind.
verder vind ik juist dat dit wel bij de hardbass stijl past ook al zijn de kicks dan niet zo hard(wat ik overigens ook nog wel mee vind vallen hoe zacht ze zijn)
bij deze mijn mening
Inspiratieloos en ingewikkeld zijn niet elkaars tegenovergestelden he 
nee ok:P maar zo klinkt het hier wel, definieer inspiratieloos dan eens goed.Lyst wrote:Inspiratieloos en ingewikkeld zijn niet elkaars tegenovergestelden he
nondeju begin ik ook al mee te zeuren:P heb al genoeg leven verspild met het lezen van dit hele topicTheAvENgER wrote:nee ok:P maar zo klinkt het hier wel, definieer inspiratieloos dan eens goed.Lyst wrote:Inspiratieloos en ingewikkeld zijn niet elkaars tegenovergestelden he
-
AHardtraxxer
- 466 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Goed nummer en gewoon goed dat het een keer een ander stijltje voor de HardBass anthem is. Ik snap het gezeur niet helemaal van de menigte hier... Verandering moet er zijn imo en als dat goed gebeurd, netzoals bij dit anthem vind ik dat het gewoon moet kunnen. Geen verandering/hele tijd hetzelfde = boring.
Top nummer OOK voor Hardbass