Mag het wel iets inhoudelijker hier? 
begin jij nu ookalThe Anim0l wrote:ok dit is dus geen hardstyle xD
maar wel een beestenplaat
begin jij nu ookalThe Anim0l wrote:ok dit is dus geen hardstyle xD
Gunz4Hire - De weg kwijt is hardstyle, want G4H is een hardstyle-duo.. Beetje zelfde gedachte toch?DarkestSymphony wrote:wavolizer is echt een hardstyle artiest, theracords > hardstyle?
die track hebben ze alleen voor hun live-act gemaakt, wavolizer maakt dit omdat het zijn stijl is.Rampestamper wrote:Gunz4Hire - De weg kwijt is hardstyle, want G4H is een hardstyle-duo.. Beetje zelfde gedachte toch?DarkestSymphony wrote:wavolizer is echt een hardstyle artiest, theracords > hardstyle?
Khadber wrote:Mag het wel iets inhoudelijker hier?
Discussie-topic (page 14)DarkestSymphony wrote:die track hebben ze alleen voor hun live-act gemaakt, wavolizer maakt dit omdat het zijn stijl is.Rampestamper wrote:Gunz4Hire - De weg kwijt is hardstyle, want G4H is een hardstyle-duo.. Beetje zelfde gedachte toch?DarkestSymphony wrote:wavolizer is echt een hardstyle artiest, theracords > hardstyle?
oke ik hou me mond wel hier. ga wel verder in het discussie topic.Khadber wrote:Darkest Symphony: ongeveer de helft van de reacties komt van jou en ze gaan alleen maar over een indeling. Hebben we eigenlijk vrij weinig aan.
Nogmaals: houd het even over de track zelf. De indeling maken wij ons wel druk over.
Nando wrote:Vind er niet zoveel aan, het is niet mijn ding. Het sfeertje en de vocals zijn wel vet gedaan.
Alles moet toch in een hokjuh jonguh!!111!!!!Rik wrote:Wat een gezeik of het Hardstyle is. Industrial (Hardcore) is toch ook Hardcore?
Van mijn part noem je 't Industrial Hardstyle, het valt iig hoofdzakelijk onder Hardstyle.
sorry dat IK dit een lekker plaatje vindDarkestSymphony wrote:begin jij nu ookalThe Anim0l wrote:ok dit is dus geen hardstyle xD
dat bedoelde ik niet hahaThe Anim0l wrote:sorry dat IK dit een lekker plaatje vindDarkestSymphony wrote:begin jij nu ookalThe Anim0l wrote:ok dit is dus geen hardstyle xD
Hahaha, eigenlijk heb ik niks tegen hokjes.Sainen wrote:Alles moet toch in een hokjuh jonguh!!111!!!!Rik wrote:Wat een gezeik of het Hardstyle is. Industrial (Hardcore) is toch ook Hardcore?
Van mijn part noem je 't Industrial Hardstyle, het valt iig hoofdzakelijk onder Hardstyle.