Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Mag het wel iets inhoudelijker hier? :)
D
The Anim0l wrote:ok dit is dus geen hardstyle xD

maar wel een beestenplaat :worship:
begin jij nu ookal :x
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
DarkestSymphony wrote:wavolizer is echt een hardstyle artiest, theracords > hardstyle?
Gunz4Hire - De weg kwijt is hardstyle, want G4H is een hardstyle-duo.. Beetje zelfde gedachte toch?

OT: Vind het leuk voor thuis maar niet voor op een feest, losgaan zit er dan voor mij niet in.. :nono:
D
Rampestamper wrote:
DarkestSymphony wrote:wavolizer is echt een hardstyle artiest, theracords > hardstyle?
Gunz4Hire - De weg kwijt is hardstyle, want G4H is een hardstyle-duo.. Beetje zelfde gedachte toch?
die track hebben ze alleen voor hun live-act gemaakt, wavolizer maakt dit omdat het zijn stijl is.
+ dat de weg kwijt voor de lol gemaakt was, of neem je die track echt serieus?
A
En nu mag je best wel ophouden

Khadber wrote:Mag het wel iets inhoudelijker hier? :)
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Darkest Symphony: ongeveer de helft van de reacties komt van jou en ze gaan alleen maar over een indeling. Hebben we eigenlijk vrij weinig aan.

Nogmaals: houd het even over de track zelf. De indeling maken wij ons wel druk over.
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
DarkestSymphony wrote:
Rampestamper wrote:
die track hebben ze alleen voor hun live-act gemaakt, wavolizer maakt dit omdat het zijn stijl is.
Discussie-topic (page 14)
D
Khadber wrote:Darkest Symphony: ongeveer de helft van de reacties komt van jou en ze gaan alleen maar over een indeling. Hebben we eigenlijk vrij weinig aan.

Nogmaals: houd het even over de track zelf. De indeling maken wij ons wel druk over.
oke ik hou me mond wel hier. ga wel verder in het discussie topic.
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 10 days ago
Zo dit klinkt heel dik!
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Vind er niet zoveel aan, het is niet mijn ding. Het sfeertje en de vocals zijn wel vet gedaan. ^^
Hardtraxxer
935 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Wat een held. :worship:
Hardtraxxer
389 posts member since 2010
Waarschijnlijk lijkt het zo veel op industrial hardcore omdat die lui bij Theracords altijd de pitch zo lekker hoog gooien. Met een laag tempo lijkt dit meer op hardstyle. Als je Done sneller luisterd is het ook net industrial hardcore...

Wel vette track trouwens!
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Wat een gezeik of het Hardstyle is. Industrial (Hardcore) is toch ook Hardcore?

Van mijn part noem je 't Industrial Hardstyle, het valt iig hoofdzakelijk onder Hardstyle. :)
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Ik vind Industrial Hardstyle wel prima.

De track is niet prima... DIE IS VEEL VETTER DAN PRIMA, oh my god! Lijkt best veel op Done (Cpt. Obvious) maar vind hier persoonlijk meer drive in zitten... Vind ik leuk :thumbup:
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Mmm, wel heel vet gedaan, maar hoef dit niet in een hardstyle set te horen. Kan dr niet op losgaan.
Toch ook niet mijn ding dit, hou van heel hard, maar al die drum&bass invloeden hoeven van mij niet, like I said, kan dr niet op losgaan. En dat is voor mij de vetste en belangrijskte eigenschap van Hardstyle.

Ik vind dit ook geen Hardstyle meer. Neigt meer naar (Industrial Hardcore). Maar laten we 't maar gewoon in geen enkel hokje plaatsen.
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Nando wrote:Vind er niet zoveel aan, het is niet mijn ding. Het sfeertje en de vocals zijn wel vet gedaan. ^^
D
Hardtraxxer
405 posts member since 2011
last seen Jun 2012
:loving:
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Deze is wel lekker. :D
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Rik wrote:Wat een gezeik of het Hardstyle is. Industrial (Hardcore) is toch ook Hardcore?

Van mijn part noem je 't Industrial Hardstyle, het valt iig hoofdzakelijk onder Hardstyle. :)
Alles moet toch in een hokjuh jonguh!!111!!!! :list:
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Niets mis mee om in hokjes te denken, doet iedereen hier dus xd
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
DarkestSymphony wrote:

sorry dat IK dit een lekker plaatje vind :P
D
The Anim0l wrote:
DarkestSymphony wrote:

sorry dat IK dit een lekker plaatje vind :P
dat bedoelde ik niet haha :P
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Sainen wrote:
Rik wrote:Wat een gezeik of het Hardstyle is. Industrial (Hardcore) is toch ook Hardcore?

Alles moet toch in een hokjuh jonguh!!111!!!! :list:
Hahaha, eigenlijk heb ik niks tegen hokjes.

Vind Industrial Hardstyle wel vet klinken :D