HS Show

Fear.FM Hardstyle Top 100 - 2011

Show
Fear.FM Hardstyle Top
Was onuploaded.to
D
Hardtraxxer
last seen Oct 2012 543 postssince 2011
ttthijss wrote:haha, smaken verschillen toch, gelukkig :P

wel een chill lijstje maar indedaad niet bijzonder, maar maak maar eens een bijzondere lijst, het niveau ligt zo hoog op moment!
Tsja, jij zegt het ...
T
Hardtraxxer
last seen Jan 2016 290 postssince 2011
inderdaad:P!!!
N
Hardtraxx Newbie
last seen Jul 2025 48 postssince 2010
Lyst wrote:
Neilio wrote:Echt vet! #88 :D:D:D
Met alle respect, maar hoe kun jij in die lijst staan en iemand als The Machine niet. >.<
Omdat niet iedereen de muziek van '' The Machine '' :drool: vind :aww:
Ik snap ook niet wat gimme love daar zo hoog doet >.< maar vind het niet een raar lijstje :P
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2025 10,235 postssince 2009
Niet iedereen vind The Machine vet, maar die platen zijn kwalitatief wel 10000 keer beter dan wat er in deze lijst staat :p .
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025 5,235 postssince 2010
G1LL wrote:Niet iedereen vind The Machine vet, maar die platen zijn kwalitatief wel 10000 keer beter dan wat er in deze lijst staat :p .
Ja maar het draait niet om kwaliteit in deze lijst xd
L
Hardtraxxer
last seen Feb 2015 427 postssince 2009
Ik heb al elders op het forum aangegeven dat ik de lijst echt om te janken vindt, maar vooral #7 is echt gewoon ON-BE-GRIJ-PE-LIJK :x
Bierkoning
last seen Aug 2026 25,305 postssince 2010
Love_Fulfilled wrote:Ik heb al elders op het forum aangegeven dat ik de lijst echt om te janken vindt, maar vooral #7 is echt gewoon ON-BE-GRIJ-PE-LIJK :x
Haha ik kan er ook echt niet over uit, zelden zo'n irritant nummer gehoord. Dan heb ik 100 x liever Melanchollia :P
Hardtraxx Veteran
last seen 29 minutes ago 14,336 postssince 2011
WZY wrote:Mhhm door het zachte weer hier zijn zeker alle penguinzZZZzzZZ-fanboyZzzZzZzZzzzz eerder wakker uit hun winterslaap en vanuit hun geweldige holletjes weer achter de pc gekropen :sleep: met als jehova getuige festuca die het penguinz geloof moet blijven verkondigen hier. Ik word ook emotioneel van deze #1, begin er namelijk van te janken. Klaar.
plaat is niets mis mee hoor, tegenover de andere die ze hebbem. maar nummer 1 is ook weer niet terecht
Aan het typen...
last seen Oct 2024 11,374 postssince 2008
NeuroticZ wrote:
Lyst wrote:
Met alle respect, maar hoe kun jij in die lijst staan en iemand als The Machine niet. >.<
Omdat niet iedereen de muziek van '' The Machine '' :drool: vind :aww:
Ik snap ook niet wat gimme love daar zo hoog doet >.< maar vind het niet een raar lijstje :P
En van Neilio wel? :huh:
W
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2023 3,252 postssince 2011
dit noem ik nou is een kermis/commercieel/mainstream lijst >.<
S
Hardtraxxer
last seen Oct 2017 612 postssince 2011
WZY wrote:Mhhm door het zachte weer hier zijn zeker alle penguinzZZZzzZZ-fanboyZzzZzZzZzzzz eerder wakker uit hun winterslaap en vanuit hun geweldige holletjes weer achter de pc gekropen :sleep: met als jehova getuige festuca die het penguinz geloof moet blijven verkondigen hier. Ik word ook emotioneel van deze #1, begin er namelijk van te janken. Klaar.
haha held! :worship:

die dronken vogels hebben gewoon verrassend veel fans thats all :P
vind hun plaatjes ook ontzettend slecht en niet afgemaakt -.-

maarja we doen er niks tegen dus gewoon lekker verder irriteren! :D
C
Hardtraxxer
last seen Jul 2014 71 postssince 2011
lijst van niks als je het mij vraagt.. jammer
M
Hardtraxxer
last seen Nov 2014 51 postssince 2010
CUE file:

http://www8.zippyshare.com/v/47941217/file.html

Zatox - Another level is missing a part.
Hardtraxx Veteran
last seen 34 minutes ago 14,128 postssince 2008
Gefeliciteerd!

Heb er zelf niet op gestemd, maar als ik 20 tracks had kunnen stemmen had ie er wel bij gezeten.
Donateur
last seen Sep 2014 17,095 postssince 2010
wat is dit dan??? wasted sletjes op 1.. Fearfm kan je ook nief meer serieus nemen, wat een kut lijst :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 5 days ago 10,319 postssince 2008
roberttt wrote:wat is dit dan??? wasted sletjes op 1.. Fearfm kan je ook nief meer serieus nemen, wat een kut lijst :lol:
welke lijst wel tegenwoordig :D
Donateur
last seen Sep 2014 17,095 postssince 2010
The Anim0l wrote:
roberttt wrote:wat is dit dan??? wasted sletjes op 1.. Fearfm kan je ook nief meer serieus nemen, wat een kut lijst :lol:
geen 1! magic show en dit... slaat totaal nergens op ;( kunnen ze beter afschaffen....
Hardtraxx Veteran
last seen 5 days ago 10,319 postssince 2008
roberttt wrote:
The Anim0l wrote:
geen 1! magic show en dit... slaat totaal nergens op ;( kunnen ze beter afschaffen....
of gewoon door de dj's alten bepalen haha
Hardtraxxer
last seen Jan 2013 148 postssince 2011
Bij het zien van de nummer 1 had ik al geen zin meer om verder te kijken :cry:
V
last seen Jan 2013 3 postssince 2011
Huilen met de pet op
R
Hardtraxxer
last seen Apr 2012 184 postssince 2012
ik vind um juist wel vet! ^^
G
magellan wrote:CUE file:

http://www8.zippyshare.com/v/47941217/file.html

Zatox - Another level is missing a part.
:thumbsup:
Artist
last seen May 2026 6,117 postssince 2010
SvonD wrote:
Waar maak je je druk om joh
Hardtraxxer
last seen May 2015 485 postssince 2011
Het gaat ook niet om wat jullie vet vinden, anders vroegen ze wel of jullie een top100 samen wilde stellen.

misschien een idee voor volgend jaar "Hardtraxx top100"

Dit is een lijst van alle fear luisteraars. dus uiteraard mainstream, het grote publiek.
En dan denk ik dat de top20 aardig klopt.
G
Sanderson wrote:Het gaat ook niet om wat jullie vet vinden, anders vroegen ze wel of jullie een top100 samen wilde stellen.

misschien een idee voor volgend jaar "Hardtraxx top100"

Dit is een lijst van alle fear luisteraars. dus uiteraard mainstream, het grote publiek.
En dan denk ik dat de top20 aardig klopt.
maak jij even een systeem om alle stemmen netjes te tellen en tracks uit elkaar te houden?

Active topics in Livesets

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 32 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago