Artiest: Boozed Panderz & Sasha F
Track: Deliverance
Track: Deliverance
Last edited by epicmusic on 14 Dec 2011 19:14, edited 1 time in total.
Geen idee, maar als het waar is dat The Machine voor Sasha F produceerd is Sasha F heel erg afhankelijk van iemand anders. Sasha F heeft dus geen invloed op het aantal platen, en sinds The Machine bezig is met zijn album lijkt het me logisch dat hij minder tijd heeft voor de Sasha F producties. Daarom ook weinig nieuwe platen van Sasha F de laatste tijd.XtD wrote:2e climax is aardig, verder gewoon zeer matig, net als die andere track. Wat moet Sasha F in godsnaam met dezzzze gasten?
Stiekem wel:Meph0 wrote:Nog niemand die klaagt over de naam Boozed Panderz? Klinkt bijna als Boozed Pandaz wat net zo 'erg' is als Wasted Penguinz... Kom op mensen, zeurennn!
XtD wrote:2e climax is aardig, verder gewoon zeer matig, net als die andere track. Wat moet Sasha F in godsnaam met dezzzze gasten?
Oeh, nice one, had ik gemist.XtD wrote:Stiekem wel:Meph0 wrote:Nog niemand die klaagt over de naam Boozed Panderz? Klinkt bijna als Boozed Pandaz wat net zo 'erg' is als Wasted Penguinz... Kom op mensen, zeurennn!
XtD wrote:2e climax is aardig, verder gewoon zeer matig, net als die andere track. Wat moet Sasha F in godsnaam met dezzzze gasten?
Beetje laat, gezien ze al sinds 2009 meedraaien in de scene. Kan ik in ieder Headhunterz topic er ook nog wel over beginnenMeph0 wrote:Nog niemand die klaagt over de naam Boozed Panderz? Klinkt bijna als Boozed Pandaz wat net zo 'erg' is als Wasted Penguinz... Kom op mensen, zeurennn!
Wasted Penguinz zitten toch ook al sinds 2009 in de sceneLyst wrote:Beetje laat, gezien ze al sinds 2009 meedraaien in de scene. Kan ik in ieder Headhunterz topic er ook nog wel over beginnenMeph0 wrote:Nog niemand die klaagt over de naam Boozed Panderz? Klinkt bijna als Boozed Pandaz wat net zo 'erg' is als Wasted Penguinz... Kom op mensen, zeurennn!