Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 20:12 

Hardtraxx Newbie

Artiest: Boozed Panderz & Sasha F

Track: Deliverance

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=yorfDeUvVLA&list=UUVcEtDWw5mIPOtnYMzEeOig&feature=plcp[/youtube]
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 20:13 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 20:15 

Hardtraxx Newbie

ja bedankt t wou niet echt snel lukke :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 20:28 

Hardtraxx Veteran

2e climax is aardig, verder gewoon zeer matig, net als die andere track. Wat moet Sasha F in godsnaam met dezzzze gasten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 21:01 

Bierkoning

Ik kan me een collab herrineren van hun op een emporium cd een paar jaar geleden, 2010 denk ik? Is daar ooit nog wat mee gedaan? Ik zou niet meer weten of ik hem vet vond maarja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 21:06 

Hardtraxx Addict

XtD schreef:
2e climax is aardig, verder gewoon zeer matig, net als die andere track. Wat moet Sasha F in godsnaam met dezzzze gasten?

Geen idee, maar als het waar is dat The Machine voor Sasha F produceerd is Sasha F heel erg afhankelijk van iemand anders. Sasha F heeft dus geen invloed op het aantal platen, en sinds The Machine bezig is met zijn album lijkt het me logisch dat hij minder tijd heeft voor de Sasha F producties. Daarom ook weinig nieuwe platen van Sasha F de laatste tijd.

Wie weet is dit wel een productie van Sasha F zelf met een van z'n "amateur"-vriendjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 22:02 

Hardtraxx Veteran

Je kan iig wel horen dat The Machine hier geen vinger in de pap had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 22:18 

Hardtraxx Addict

Nog niemand die klaagt over de naam Boozed Panderz? Klinkt bijna als Boozed Pandaz wat net zo 'erg' is als Wasted Penguinz... Kom op mensen, zeurennn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 22:21 

Hardtraxx Veteran

Meph0 schreef:
Nog niemand die klaagt over de naam Boozed Panderz? Klinkt bijna als Boozed Pandaz wat net zo 'erg' is als Wasted Penguinz... Kom op mensen, zeurennn!

Stiekem wel:

XtD schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 23:46 

Hardtraxx Addict

XtD schreef:
Meph0 schreef:

Stiekem wel:

XtD schreef:

Oeh, nice one, had ik gemist. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 00:36 

Hardtraxx Veteran

Nightmare was vet! Maar dit is minder, jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 11:10 

Hardtraxx Elite

What the f is dit? Snap echt niet dat die Sasha F z'n naam wil verneuken met dit soort bagger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 11:14 

Hardtraxx Veteran

ik begrijp best dat the machine het te druk heeft, maar na 4 jaar... word het nou niet eens tijd dat sasha F zelf zijn platen begint te maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 13:23 

Aan het typen...

Meph0 schreef:

Beetje laat, gezien ze al sinds 2009 meedraaien in de scene. Kan ik in ieder Headhunterz topic er ook nog wel over beginnen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 15:37 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Meph0 schreef:

Beetje laat, gezien ze al sinds 2009 meedraaien in de scene. Kan ik in ieder Headhunterz topic er ook nog wel over beginnen :P

Wasted Penguinz zitten toch ook al sinds 2009 in de scene :P?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 16:05 

Aan het typen...

Er is toen toch ook geklaagd?
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks