D
Hardtraxxer
775 posts member since 2009
last seen Jul 2024
Ik heb Waves 7 gedownload omdat het geweldige FX plugins bevat maar nu op de een of andere manier kan ik het niet laden in FL Studio en geeft hij deze foutmelding:
Image
Iemand die dit probleem kent en hoe je dit kan verhelpen? Ik heb wel gehoord dat je iets met Reaper kan doen, maar snap dat niet helemaal :$
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
nou het probleem is duidelijk denk ik?
het .dll bestand in de installation folder mist, die moet je gewoon hebben. meer weet ik er ook niet van, heb er geen verstand van.

als ie illegaal is weet ik het niet? meestal is de crack een nieuw .dll bestand dat je erin moet zetten, meer kan ik er ook niet over zeggen.

als het gekocht is gewoon even opnieuw installeren denk ik.
Hardtraxx Elite
2232 posts member since 2009
last seen Jul 2022
Eerst hier
dan hier

slotje.
D
Hardtraxxer
last seen Jul 2024
Nee die DLL zit al zelfs bij die Waves plugin maar alsnog kan die hem niet vinden op de een of andere manier, en meerdere mensen hebben dit probleem :huh:
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
DFH wrote:Nee die DLL zit al zelfs bij die Waves plugin maar alsnog kan die hem niet vinden op de een of andere manier, en meerdere mensen hebben dit probleem :huh:
Contact opnemen met Waves.
D
Hardtraxxer
last seen Jul 2024
sjobie wrote:
DFH wrote:Nee die DLL zit al zelfs bij die Waves plugin maar alsnog kan die hem niet vinden op de een of andere manier, en meerdere mensen hebben dit probleem :huh:
Nou ik heb dit ff doorgenomen: http://www.soundonsound.com/forum/showf ... ber=885509 maar die 4e post begrijp ik niet helemaal wat ik dan moet doen blijkbaar schijnt dat te helpen. Maar voorheen had ik ook Waves Diamond die werkte een hele tijd en nu sinds een tijdje niet meer maar waarom weet ik niet, mischien komt het door Windows 7 maar dat lijkt me sterk.
D
Hardtraxxer
105 posts member since 2011
last seen Jul 2014
DFH wrote:Ik heb Waves 7 gedownload omdat het geweldige FX plugins bevat maar nu op de een of andere manier kan ik het niet laden in FL Studio en geeft hij deze foutmelding:
Image
Iemand die dit probleem kent en hoe je dit kan verhelpen? Ik heb wel gehoord dat je iets met Reaper kan doen, maar snap dat niet helemaal :$
illigaal zeker?
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
DFH wrote:
sjobie wrote:
Nou ik heb dit ff doorgenomen: http://www.soundonsound.com/forum/showf ... ber=885509 maar die 4e post begrijp ik niet helemaal wat ik dan moet doen blijkbaar schijnt dat te helpen. Maar voorheen had ik ook Waves Diamond die werkte een hele tijd en nu sinds een tijdje niet meer maar waarom weet ik niet, mischien komt het door Windows 7 maar dat lijkt me sterk.
Ik volg je even niet, je heb FL Studio, maar je zoekt op Reaper?
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
Distattack wrote:
DFH wrote:Ik heb Waves 7 gedownload omdat het geweldige FX plugins bevat maar nu op de een of andere manier kan ik het niet laden in FL Studio en geeft hij deze foutmelding:
[img]IMG[/img]
illigaal zeker?
Niet zo snel oordelen :lol:
N
Hardtraxxer
342 posts member since 2011
last seen Jul 2013
Waves is een programma dat beveiligd is met iLok. Dat is 1 of andere USB stick die je in je PC moet stoppen waarna je het kan gebruiken. Het schijnt niet te kraken te zijn.

Kijk anders hier even op:

http://www.wavesupport.net/content.aspx?id=2171
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Zowel Waves als iLok zijn al lang en breed gekraakt!! ;) Er zijn emulatorscen omzeilingen inmiddels. Denk zelf niet dat daar dit probleem zit... Dit lijkt gewoon op een corrupte install!
D
Hardtraxxer
last seen Jul 2024
Thanks Nebuto zal kijken of het werkt, ja heb Waves illegaal gedownload maar denk ook niet dat iedereen hier al z'n plugins legaal download :P