Ik vind deze plaat meer een sfeer hebben van Happy Hardcore nummers die Mental Theo en Charlie Lownoise maakten (zal vooral door die vocals en de happy melodie komen) dan een nummer als Gimme Love.
Degelijk nummertje dit, maar wat ik me dus nou is af vraag; er zijn al +/- 9 tracks bekend, wanneer krijgen we is wat meer info over dat album?
4 Strings - Take Me Away (Toneshifterz Remix)
Nitrouz & Toneshifterz - The Faithless
Donkey Rollers - Silver Bullet (Toneshifterz Remix)
deze komen er denk ik niet op, ik denk dat Toneshifterz - Da Phunk (nitrouz Remix) er ook opkomt.
ik heb de 2 mannen gesproken op defqon, op dat moment waren ze net begonnen met het masteren en zelfs nog afmaken van een paar tracks
Haha oke, nja dan wacht ik nog ff geduldig af! Ben zeker benieuwd! Wel jammer wil die 4 strings remix echt heel graag!
Weer eens wat anders
Dit is meer standaard dan het eentonig geram waar jij het over hebt. Er komen nog altijd meer uplifting melodieuze tracks met pitchkicks uit dan eentonige geram.
Ik vind 'm wel leuk voor thuis. Maar op een feest zou ik er niets mee kunnen. Mid-intro is wel grappig, maar als de kick dan omhoog gepitched wordt haak ik af