Lekker hoor
!
Vind hem ook heel erg geslaagd
Haha oke, nja dan wacht ik nog ff geduldig af! Ben zeker benieuwd!WZY wrote:Degelijk nummertje dit, maar wat ik me dus nou is af vraag; er zijn al +/- 9 tracks bekend, wanneer krijgen we is wat meer info over dat album?
4 Strings - Take Me Away (Toneshifterz Remix)
Nitrouz & Toneshifterz - The Faithless
Donkey Rollers - Silver Bullet (Toneshifterz Remix)
deze komen er denk ik niet op, ik denk dat Toneshifterz - Da Phunk (nitrouz Remix) er ook opkomt.
ik heb de 2 mannen gesproken op defqon, op dat moment waren ze net begonnen met het masteren en zelfs nog afmaken van een paar tracks
Gelukkig is het maar een kort stukje (als je die hardere kick bedoelt)Nightbreaker wrote:Bump*
Die eerste kick in de mid-intro verpest het echt voor mij, wat een poepkick![]()
Climax vind ik wel weer heel vet
Nee ik bedoel die softe kickShowey wrote:Gelukkig is het maar een kort stukje (als je die hardere kick bedoelt)Nightbreaker wrote:Bump*
Die eerste kick in de mid-intro verpest het echt voor mij, wat een poepkick![]()
Climax vind ik wel weer heel vet
Ik vind 'm wel leuk voor thuis. Maar op een feest zou ik er niets mee kunnen. Mid-intro is wel grappig, maar als de kick dan omhoog gepitched wordt haak ik afNando wrote: Gadver
+1 precies wat je zegt! Heerlijke plaatD-Teq wrote:Heerlijke plaat. Dikke melodie en synth, heeft iets weg van Gimme Love. Ik vind die kicks ook wel dik vooral die 2e "hardere" kicks
.
Inderdaad. En die opbouw van intro met reversed bass naar gewone kick etc kennen we inmiddels ook wel. Vind hem nergens echt van onderscheiden.Lyst wrote:Weer eens wat anders![]()
Dit is meer standaard dan het eentonig geram waar jij het over hebt.