Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
R
Hardtraxxer
354 posts member since 2010
last seen Aug 2013
Tot vanavond mensen! :)
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Rammelslakje wrote:Tot vanavond mensen! :)
Ik weet niet hoe je er uit ziet maar tot vanavond idd :P
R
Hardtraxxer
last seen Aug 2013
Lang, airmax, zwart hardstyle shirtje, gewoon waar het los gaat dus :D En anders vind ik jRn wel met z'n decibel vest :P
Hardtraxx Elite
2055 posts member since 2011
last seen Apr 2015
Rammelslakje wrote:Lang, airmax, zwart hardstyle shirtje, gewoon waar het los gaat dus :D En anders vind ik jRn wel met z'n decibel vest :P
Ik ben dit grote verbazing van mijzelf niet meer aanwezig. Mijn scooter start niet meer op dit moment en ik woon in Monster. Ik heb dus geen idee hoe ik in Den Haag moet komen, en aangezien ik morgen ook nog naar Qlimax ga houd ik dit even tegen denk ik.

Sorry jongens en doe een dansje voor me :(
R
Hardtraxxer
last seen Aug 2013
jRn wrote:
Rammelslakje wrote:Lang, airmax, zwart hardstyle shirtje, gewoon waar het los gaat dus :D En anders vind ik jRn wel met z'n decibel vest :P
Ik ben dit grote verbazing van mijzelf niet meer aanwezig. Mijn scooter start niet meer op dit moment en ik woon in Monster. Ik heb dus geen idee hoe ik in Den Haag moet komen, en aangezien ik morgen ook nog naar Qlimax ga houd ik dit even tegen denk ik.

Fiets een optie? Ik ga ook met 2 zachte banden, dus zal wel 3 kwartier trappen zijn :P Als je morgen Qlimax hebt kan je natuurlijk gewoon wat eerder naar huis gaan, ik bedoel we moeten wel laten zien hoe zo'n Hardstyle feestje er aan toe gaat want daar zijn ze nog niet zo bekend mee in Den Haag :P
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2015
Rammelslakje wrote:
jRn wrote:

Fiets een optie? Ik ga ook met 2 zachte banden, dus zal wel 3 kwartier trappen zijn :P Als je morgen Qlimax hebt kan je natuurlijk gewoon wat eerder naar huis gaan, ik bedoel we moeten wel laten zien hoe zo'n Hardstyle feestje er aan toe gaat want daar zijn ze nog niet zo bekend mee in Den Haag :P
Dat valt trouwens best mee hoe onbekend het is. Gaan 3 kwibussen naar Qlimax morgen en nu al 2 naar HardBass!
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Best een grappig feestje opzich.
R
Hardtraxxer
last seen Aug 2013
TiMOTHYb wrote:Best een grappig feestje opzich.
Sluit ik me bij aan. Was een beetje sceptisch of dit in de smaak zou vallen en hoe de sfeer er zou zijn maar het ging er gewoon erg lekker aan toe, zeker aan te raden voor regio Haaglanden :thumbup:
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2015
Rammelslakje wrote:
TiMOTHYb wrote:Best een grappig feestje opzich.
Sluit ik me bij aan. Was een beetje sceptisch of dit in de smaak zou vallen en hoe de sfeer er zou zijn maar het ging er gewoon erg lekker aan toe, zeker aan te raden voor regio Haaglanden :thumbup:
Volgende keer dus wel weer aanwezig..