Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 20:01 
 
Hardtraxxer

Tot vanavond mensen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rammelslakje schreef:
Tot vanavond mensen! :)


Ik weet niet hoe je er uit ziet maar tot vanavond idd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 21:30 
 
Hardtraxxer

Lang, airmax, zwart hardstyle shirtje, gewoon waar het los gaat dus :D En anders vind ik jRn wel met z'n decibel vest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 21:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rammelslakje schreef:
Lang, airmax, zwart hardstyle shirtje, gewoon waar het los gaat dus :D En anders vind ik jRn wel met z'n decibel vest :P


Ik ben dit grote verbazing van mijzelf niet meer aanwezig. Mijn scooter start niet meer op dit moment en ik woon in Monster. Ik heb dus geen idee hoe ik in Den Haag moet komen, en aangezien ik morgen ook nog naar Qlimax ga houd ik dit even tegen denk ik.

Sorry jongens en doe een dansje voor me :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 21:42 
 
Hardtraxxer

jRn schreef:
Rammelslakje schreef:
Lang, airmax, zwart hardstyle shirtje, gewoon waar het los gaat dus :D En anders vind ik jRn wel met z'n decibel vest :P


Ik ben dit grote verbazing van mijzelf niet meer aanwezig. Mijn scooter start niet meer op dit moment en ik woon in Monster. Ik heb dus geen idee hoe ik in Den Haag moet komen, en aangezien ik morgen ook nog naar Qlimax ga houd ik dit even tegen denk ik.

Sorry jongens en doe een dansje voor me :(


Fiets een optie? Ik ga ook met 2 zachte banden, dus zal wel 3 kwartier trappen zijn :P Als je morgen Qlimax hebt kan je natuurlijk gewoon wat eerder naar huis gaan, ik bedoel we moeten wel laten zien hoe zo'n Hardstyle feestje er aan toe gaat want daar zijn ze nog niet zo bekend mee in Den Haag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2011 22:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rammelslakje schreef:
jRn schreef:
Rammelslakje schreef:
Lang, airmax, zwart hardstyle shirtje, gewoon waar het los gaat dus :D En anders vind ik jRn wel met z'n decibel vest :P


Ik ben dit grote verbazing van mijzelf niet meer aanwezig. Mijn scooter start niet meer op dit moment en ik woon in Monster. Ik heb dus geen idee hoe ik in Den Haag moet komen, en aangezien ik morgen ook nog naar Qlimax ga houd ik dit even tegen denk ik.

Sorry jongens en doe een dansje voor me :(


Fiets een optie? Ik ga ook met 2 zachte banden, dus zal wel 3 kwartier trappen zijn :P Als je morgen Qlimax hebt kan je natuurlijk gewoon wat eerder naar huis gaan, ik bedoel we moeten wel laten zien hoe zo'n Hardstyle feestje er aan toe gaat want daar zijn ze nog niet zo bekend mee in Den Haag :P

Dat valt trouwens best mee hoe onbekend het is. Gaan 3 kwibussen naar Qlimax morgen en nu al 2 naar HardBass!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 17:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Best een grappig feestje opzich.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 17:32 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Best een grappig feestje opzich.

Sluit ik me bij aan. Was een beetje sceptisch of dit in de smaak zou vallen en hoe de sfeer er zou zijn maar het ging er gewoon erg lekker aan toe, zeker aan te raden voor regio Haaglanden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 18:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rammelslakje schreef:
TiMOTHYb schreef:
Best een grappig feestje opzich.

Sluit ik me bij aan. Was een beetje sceptisch of dit in de smaak zou vallen en hoe de sfeer er zou zijn maar het ging er gewoon erg lekker aan toe, zeker aan te raden voor regio Haaglanden :thumbup:

Volgende keer dus wel weer aanwezig..
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten