Destiny wat een zwakke plaat zeg 
Deze zijn wel zacht gemasterd?
Meer mensen bij hardstyle.com aangeschaft?
Bedankt!Festuca wrote:joh doe niet zo triest man ze stonder en wel bij
Idd, vind de master sowieso niet goed klinken, misschien hebben ze slechte afmix afgeleverd?sjobie wrote:Gaan toch mee voor de collectie.
Deze zijn wel zacht gemasterd?![]()
Slechte mastering wil ik niet zeggen, zijn gewoon heel zacht, beetje gain zou geen kwaad kunnen imo.kipsaté wrote:Idd, vind de master sowieso niet goed klinken, misschien hebben ze slechte afmix afgeleverd?sjobie wrote:Gaan toch mee voor de collectie.
Deze zijn wel zacht gemasterd?![]()
De producties zelf klinken ook vrij dof
Destiny vind ik de anti climax sounds vrij irritant klinken,
Dynamics heeft wel weer wat, alleen erg jammer van de kicks.
Al met al niet release waardig imo
Wel lullig dat zoiets dan weer misgaat. Hoe moeilijk is het om voordat een track gereleased wordt even te checken of het de goeie versie is? komt vaker voor de laatste tijd, zo ook bij de Toneshifterz Remix van Musical Impressions. Zal ze nog even niet op CD branden dan. Wanneer kunnen we de juiste versie verwachten?Tom_InPhase wrote:Graag wil ik wat ophelderen. Ik schrok een beetje van de reacties dat het zacht / dof zou klinken, aangezien dat wat meer is dan enkel smaak. Dus ik ben even op onderzoek uitgegaan en kwam er achter dat er helaas iets fout is gegaan en de oude, -3 db, ongemasterde versies te koop komen te staan in plaats van de afgewerkte en gemasterde versies. Van daar dat ze wat dof / zacht klinken en er nog een stilte is aan het begin. Ik hoop dat dit wat duidelijkheid schept! Het wordt nu verder uitgezocht / opgelost!
Bedankt in ieder geval voor alle reacties en feedback!