Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Destiny wat een zwakke plaat zeg :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaan toch mee voor de collectie.
Deze zijn wel zacht gemasterd? :huh:
Meer mensen bij hardstyle.com aangeschaft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 14:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
joh doe niet zo triest man ze stonder en wel bij


Bedankt!

( Het is inderdaad niet triest elke avond om 00:00 te posten wanneer iets te koop is. :thumbsup: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dynamics vindk echt vet :D !
Destiny doet mij niets :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 15:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

heerlijk !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 13:57 
 
Hardtraxxer

sjobie schreef:
Gaan toch mee voor de collectie.
Deze zijn wel zacht gemasterd? :huh:
Meer mensen bij hardstyle.com aangeschaft?

Idd, vind de master sowieso niet goed klinken, misschien hebben ze slechte afmix afgeleverd?
De producties zelf klinken ook vrij dof
Destiny vind ik de anti climax sounds vrij irritant klinken,
Dynamics heeft wel weer wat, alleen erg jammer van de kicks.
Al met al niet release waardig imo :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kipsaté schreef:
sjobie schreef:
Gaan toch mee voor de collectie.
Deze zijn wel zacht gemasterd? :huh:
Meer mensen bij hardstyle.com aangeschaft?

Idd, vind de master sowieso niet goed klinken, misschien hebben ze slechte afmix afgeleverd?
De producties zelf klinken ook vrij dof
Destiny vind ik de anti climax sounds vrij irritant klinken,
Dynamics heeft wel weer wat, alleen erg jammer van de kicks.
Al met al niet release waardig imo :thumbup:


Slechte mastering wil ik niet zeggen, zijn gewoon heel zacht, beetje gain zou geen kwaad kunnen imo.
Niet release waardig vind ik het ook zeker niet.
En die argumenten die je daar geeft vind ik niet genoeg om het niet release waardig te noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind Destiny niks alhoewel die extra break in de opbouw naar de climax niet had gehoeven, je bouwt drive op door die melodielijn na de vocal en had beter meteen de kick erin kunnen laten klappen.
En Dynamics tsjaa, ik vind het maar niks...
Vind in allebei de platen de kicks ook te amateuristisch klinken, ook die zogenaamde 'reverse' in de outro van dynamics.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 15:57 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Graag wil ik wat ophelderen. Ik schrok een beetje van de reacties dat het zacht / dof zou klinken, aangezien dat wat meer is dan enkel smaak. Dus ik ben even op onderzoek uitgegaan en kwam er achter dat er helaas iets fout is gegaan en de oude, -3 db, ongemasterde versies te koop komen te staan in plaats van de afgewerkte en gemasterde versies. Van daar dat ze wat dof / zacht klinken en er nog een stilte is aan het begin. Ik hoop dat dit wat duidelijkheid schept! Het wordt nu verder uitgezocht / opgelost!

Bedankt in ieder geval voor alle reacties en feedback!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 16:40 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Zowaar eens kritiek op hardtraxx, wat echt nuttig was voor de artiest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tom_InPhase schreef:
Graag wil ik wat ophelderen. Ik schrok een beetje van de reacties dat het zacht / dof zou klinken, aangezien dat wat meer is dan enkel smaak. Dus ik ben even op onderzoek uitgegaan en kwam er achter dat er helaas iets fout is gegaan en de oude, -3 db, ongemasterde versies te koop komen te staan in plaats van de afgewerkte en gemasterde versies. Van daar dat ze wat dof / zacht klinken en er nog een stilte is aan het begin. Ik hoop dat dit wat duidelijkheid schept! Het wordt nu verder uitgezocht / opgelost!

Bedankt in ieder geval voor alle reacties en feedback!

Wel lullig dat zoiets dan weer misgaat. Hoe moeilijk is het om voordat een track gereleased wordt even te checken of het de goeie versie is? komt vaker voor de laatste tijd, zo ook bij de Toneshifterz Remix van Musical Impressions. Zal ze nog even niet op CD branden dan. Wanneer kunnen we de juiste versie verwachten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 21:08 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Het is inderdaad lullig, maar goed, het blijft uiteindelijk menselijk werk en mensen maken fouten :) Niemand heeft er verder wat aan als ik met de vinger zou gaan wijzen. Ik verwacht dat morgen de correcte versies online staan. Een antwoord wat er gebeurd met de mensen die de release al gekocht hebben moet ik jullie helaas nog even schuldig blijven...
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle