Het is Hardtraxx...
Related topics
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
beter dan alternate crappy van BH vorig jaar 
Daar geef ik je 100 % gelijk inWildstylerz wrote:beter dan alternate crappy van BH vorig jaar
Gister gehoord bij Headhunterz showcase, wat een energieke plaat! 
Zatox
I did an New mix of "No Way Back " with a New kick ... Now there is more drive o/ .. I'll test tonight @ lotto arena "Coone & The gang"
I did an New mix of "No Way Back " with a New kick ... Now there is more drive o/ .. I'll test tonight @ lotto arena "Coone & The gang"
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Met alle respect voor Zatox, maar release de track dan niet als je hem nog niet af vindt...
Misschien had die wel een deadline, weet jij veel.killerf1st wrote:Zatox
Zatox Twitter
Die kick edit komt er dus schijnbaar ook niet meer.RT @Harpreet0Singh: @DJZatox Can we still have a listen to the edited version because you love us?# I delete it man
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
The Youtube preview of Winter is almost ready ... about the new kick of the qlimax anthem.. nahhhhh .. i love how was it before!BuzzLightyear wrote:Zatox TwitterDie kick edit komt er dus schijnbaar ook niet meer.RT @Harpreet0Singh: @DJZatox Can we still have a listen to the edited version because you love us?# I delete it man
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Haha volgens mij heeft ie een boze Q-dance achter zich aan gehad, of hij speelt een spelletje met ons.
Geloof er niks van, volgens mij zitten ze gewoon zwaar te hannessen met dat anthem.Skedoedelefloeps wrote:Haha volgens mij heeft ie een boze Q-dance achter zich aan gehad, of hij speelt een spelletje met ons.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Naja als Q-Dance kan ik me voorstellen dat je "boos" wordt als een artiest aangeeft verder te hebben gewerkt aan een anthem die al gereleased is. Betekend overigens niet dat dit het geval is, maar kan het me wel voorstellen als dit het geval zou zijn.
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Reken er maar op dat dat wel het geval is.Skedoedelefloeps wrote:Naja als Q-Dance kan ik me voorstellen dat je "boos" wordt als een artiest aangeeft verder te hebben gewerkt aan een anthem die al gereleased is. Betekend overigens niet dat dit het geval is, maar kan het me wel voorstellen als dit het geval zou zijn.
Vooral omdat Zatox ook zo lekker duidelijk is xD
'' Oh over de nieuwe kick gesproken, ik ga hem niet veranderen, vind hem prima zo.''
Oftewel, ik doe het lekker onopvallend, krijg ik ook geen commentaar
Ik snap dan ook niet waarom dit anthem ineens 3 maanden voor het feest, en nog gratis ook, gereleased moest worden. Was zeker op Decibel praktijken tegen de gaan?
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Geen idee, kan een idee zijn van Q-dance om duidelijk te maken dat een anthem soort van 'voor het volk' is en dat hij daarom als free is gegeven. Zou ik persoonlijk niet als onwaarschijnlijk omschrijven.
Ja als goedmakertje van vorige jaren wellicht.
Nu komt er zeker ook nog zo'n zeik cd achteraan