Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 18:56 

Almighty schreef:
31. Avicii - Levels (Amazed Bootleg) (Demo Mix) [CD-R]

Hier had een ontiegelijke anti-climax in moeten zitten. En pitch die kicks in de melodie dan omlaag en niet omhoog!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 13:34 

Hardtraxx Addict

Leuk ableton-setje van Amazed. Showcase is redelijk goed, Solar is echt een drama-track hé met die tenenkrommende vocals.
Slim Shore is hatelijk traag gemixed en nogal voorspelbaar. Zonde, niet echt een vette podcast deze keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 23:09 

Hardtraxxer

Die kicks van Amazed. Het lijkt wel of er een of andere begrenzer op zit dat ze niet door mogen rammen..
Zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 23:22 

Hardtraxx Veteran

jambekkie schreef:
roberttt schreef:
Wat is er gebeurd met Slim Shore??? Hij was zo'n held, maar helaas :cry:

Hij is nog steeds een held hoor. Hij heeft geen hardere producties meer en het is meteen niks.
Er komt nog een plaat met B-Front aan. Als dat een harde plaat word, hoor ik jullie wel weer ;)

Laten we het even hebben over Kodex vs Amazed - Chasing Stars!
Wat een heerlijke plaat is dat. Super drive, lekkere vocals en break... Toppertje imo.

Wat is dit telkens, dat als het niet hard is het meteen slecht is? Kijk voor de gein eens in het topic van Noisecontrollers - The Universe was Born oid...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 09:39 

Donateur

Jolle schreef:
jambekkie schreef:
roberttt schreef:
Wat is er gebeurd met Slim Shore??? Hij was zo'n held, maar helaas :cry:

Hij is nog steeds een held hoor. Hij heeft geen hardere producties meer en het is meteen niks.
Er komt nog een plaat met B-Front aan. Als dat een harde plaat word, hoor ik jullie wel weer ;)

Laten we het even hebben over Kodex vs Amazed - Chasing Stars!
Wat een heerlijke plaat is dat. Super drive, lekkere vocals en break... Toppertje imo.

Wat is dit telkens, dat als het niet hard is het meteen slecht is? Kijk voor de gein eens in het topic van Noisecontrollers - The Universe was Born oid...

idd xD mij boeit het juist niet of het hard is of wel. Maar ging me gewoon om de variatie in ze setjes... En variatie in platen. Maarja )
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 10:01 

Donateur

roberttt schreef:
idd xD mij boeit het juist niet of het hard is of wel. Maar ging me gewoon om de variatie in ze setjes... En variatie in platen. Maarja )

Inderdaad, helemaal mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 00:55 

Hardtraxxer

ik vind die set van amazed toch wel erg lekker hoor..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 02:31 

Artiest

wootum schreef:
Die set van Slim Shore :worship:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle