Ik heb persoonlijk meer met F.E.A.R. Vind dit wel een aardige, maar geen fantastische.
Related topics
- View the latest post: Code Black - Red Planet (FUSION118)
- View the latest post: Code Black & Wasted Penguinz - Activated (Code Black Edit)
- View the latest post: Defqon.1 Festival 2019 - Sunday - RED - Code Black & Atmozfears
- View the latest post: Defqon.1 Australia 2014 | RED | Code Black
- View the latest post: Maxcite - Mars (The Red Planet)
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
ik vind de liedjes van code black best lekker, deze ook. 
vind de hoge tonen in de melodie wel minder mooi dan die lage!
-
D
niks aan deze plaat, wacht wel op F.E.A.R. die is tenminste nog Fusion waardig
Zeer dikke producties van Code Black. Al die geluidjes en effectjes, deze man kan 't wel hoor.
Precies. FEAR en deze heerlijke platen, Visions was ook luisterbaarTaxi wrote:Zeer dikke producties van Code Black. Al die geluidjes en effectjes, deze man kan 't wel hoor.
Hahahahahaha_Padam wrote:die chinezen hebben m vast nagemaakt ipv origineel gekregen
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
plaat zit goed in elkaar, vind hem wel vet 
Vind de kick iets te hoog pitchen maar verder een superplaat!
-
J
Deze word toch (gelukkig) bijna gerealeased? Hopelijk komt ie met F.E.A.R
dit zijn in mijn ogen nou echt perfecte kicks! niks meer aan doen!
Ben ik de enige die die melodie heel erg op wat ouder werk van Wildstylez vind lijken? (kan alleen niet op de track naam komen)
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Het is geen F.E.A.R. maar nog wel leuk plaatje opzich, maar F.E.A.R. is dan ook wel van uitmuntende klasse.
Toppunt van harmonieuze pitchkicksSkedoedelefloeps wrote:Het is geen F.E.A.R. maar nog wel leuk plaatje opzich, maar F.E.A.R. is dan ook wel van uitmuntende klasse.
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Die mid-intro opnieuw
Vind het voor de rest ook een redelijk nummer, Code Black heeft tot nu toe alleen maar goeie shizzle gemaakt.
Vind het voor de rest ook een redelijk nummer, Code Black heeft tot nu toe alleen maar goeie shizzle gemaakt.