Hardtraxx Elite
2417 posts member since 2009
last seen Jan 2024
Artiest: Juized
Track(s): State of Matter
Sample/video: View on YouTube

Door Tartaros & Zero Sanity op WiSH Mainstage
Last edited by Titatovenaar on 03 Jul 2011 21:11, edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Heb het idee dat Juized die nieuwe artiest op Sys-X is. The Machine had ook al zo'n mashup van hem op defqon geloof ik?
Last edited by Dakpan on 03 Jul 2011 20:19, edited 1 time in total.
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2024
Snap niet waarom die de link niet pakt
Hardtraxx Addict
1129 posts member since 2010
last seen Sep 2015
View on YouTube
Hardtraxxer
575 posts member since 2011
last seen Apr 2014
Klinkt goed! +1
WiSH +1
Publiek -999

Wat staat 't volk slap te gapen zeg.. :/ Altijd zo jammer dat op mooie evenementen als deze 't daardoor zo lang duurt voordat 't sfeertje er beetje inkomt..
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
Oxygene wrote:Klinkt goed! +1
WiSH +1
Publiek -999

Wat staat 't volk slap te gapen zeg.. :/ Altijd zo jammer dat op mooie evenementen als deze 't daardoor zo lang duurt voordat 't sfeertje er beetje inkomt..
vind je het gek? het was de 2de set van de dag... er zijn ook mensen die geen 3 pillen naar binnen gooien..
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
RobertV wrote:
Oxygene wrote:Klinkt goed! +1
WiSH +1
Publiek -999

vind je het gek? het was de 2de set van de dag... er zijn ook mensen die geen 3 pillen naar binnen gooien..
Onzin, heb juist de eerste paar setjes dat ik even goed los ga haha, ook (/vooral) zonder housenootjes. Is de euforie denk ik, is vast voor iedereen persoonlijk. Maar dit publiek is toch wel best ernstig hoor.
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
View on YouTube

gewoon echt een hele dikke plaat dit van joost :worship:
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Delcone wrote:View on YouTube
stiekem staat hij zelf backstage mee te genieten haha. wat was wish toch ook een dikke partij zeg :worship:
8 posts member since 2011
last seen Apr 2025
Duruz wrote:stiekem staat hij zelf backstage mee te genieten haha. wat was wish toch ook een dikke partij zeg :worship:
Was inderdaad genieten, volgend jaar zeker weer! :thumbsup:
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2024
Nieuwe HQ dus in The Magic Show van deze week
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Titatovenaar wrote:Nieuwe HQ dus in The Magic Show van deze week
En nu? :P
Hardtraxx Crew
30632 posts member since 2010
last seen 18 minutes ago
TiMOTHYb wrote:
Titatovenaar wrote:Nieuwe HQ dus in The Magic Show van deze week
En nu? :P
Luisturuh dus!!
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
RobertV wrote: vind je het gek? het was de 2de set van de dag... er zijn ook mensen die geen 3 pillen naar binnen gooien..
Ja, ik vind 't gek. Beetje conditie en liefde voor de muziek zorgen er voor dat je bijna een heel feest wel lekker kan bewegen hoor...

Ik kwam aan 't einde van die set pas binnen en 't ging goed, hard, maar iedereen stond stil (Sowieso op wish stond het grootste deel bij die 'main'stage heel erg stil :/

OT: Plaatje klinkt best leuk, maar toch een beetje standaard :( Kicks zijn wel lekker, zo hoor je kicks te pitchen!
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Lekker :love:
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Inno wrote:
RobertV wrote: vind je het gek? het was de 2de set van de dag... er zijn ook mensen die geen 3 pillen naar binnen gooien..
Ja, ik vind 't gek. Beetje conditie en liefde voor de muziek zorgen er voor dat je bijna een heel feest wel lekker kan bewegen hoor...

Ik kwam aan 't einde van die set pas binnen en 't ging goed, hard, maar iedereen stond stil (Sowieso op wish stond het grootste deel bij die 'main'stage heel erg stil :/

OT: Plaatje klinkt best leuk, maar toch een beetje standaard :( Kicks zijn wel lekker, zo hoor je kicks te pitchen!
De main viel inderdaad qua mensen een beetje tegen, maar ik kwam niet voor de Mainstage in ieder geval.. Insomnia Stage :woot: :woot:

Over de plaat ben ik het met je eens!