Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 20:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Artiest: Juized
Track(s): State of Matter
Sample/video:


Door Tartaros & Zero Sanity op WiSH Mainstage
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb het idee dat Juized die nieuwe artiest op Sys-X is. The Machine had ook al zo'n mashup van hem op defqon geloof ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 20:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Snap niet waarom die de link niet pakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 20:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 22:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt goed! +1
WiSH +1
Publiek -999

Wat staat 't volk slap te gapen zeg.. :/ Altijd zo jammer dat op mooie evenementen als deze 't daardoor zo lang duurt voordat 't sfeertje er beetje inkomt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 22:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oxygene schreef:
Klinkt goed! +1
WiSH +1
Publiek -999

Wat staat 't volk slap te gapen zeg.. :/ Altijd zo jammer dat op mooie evenementen als deze 't daardoor zo lang duurt voordat 't sfeertje er beetje inkomt..

vind je het gek? het was de 2de set van de dag... er zijn ook mensen die geen 3 pillen naar binnen gooien..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 13:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
Oxygene schreef:
Klinkt goed! +1
WiSH +1
Publiek -999

Wat staat 't volk slap te gapen zeg.. :/ Altijd zo jammer dat op mooie evenementen als deze 't daardoor zo lang duurt voordat 't sfeertje er beetje inkomt..

vind je het gek? het was de 2de set van de dag... er zijn ook mensen die geen 3 pillen naar binnen gooien..


Onzin, heb juist de eerste paar setjes dat ik even goed los ga haha, ook (/vooral) zonder housenootjes. Is de euforie denk ik, is vast voor iedereen persoonlijk. Maar dit publiek is toch wel best ernstig hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 11:12 
 
Hardtraxx Veteran



gewoon echt een hele dikke plaat dit van joost :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 11:18 
 
Hardtraxx Veteran

Delcone schreef:


stiekem staat hij zelf backstage mee te genieten haha. wat was wish toch ook een dikke partij zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 20:08 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
stiekem staat hij zelf backstage mee te genieten haha. wat was wish toch ook een dikke partij zeg :worship:


Was inderdaad genieten, volgend jaar zeker weer! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 11:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nieuwe HQ dus in The Magic Show van deze week
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 11:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Nieuwe HQ dus in The Magic Show van deze week

En nu? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 14:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Titatovenaar schreef:
Nieuwe HQ dus in The Magic Show van deze week

En nu? :P

Luisturuh dus!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
vind je het gek? het was de 2de set van de dag... er zijn ook mensen die geen 3 pillen naar binnen gooien..

Ja, ik vind 't gek. Beetje conditie en liefde voor de muziek zorgen er voor dat je bijna een heel feest wel lekker kan bewegen hoor...

Ik kwam aan 't einde van die set pas binnen en 't ging goed, hard, maar iedereen stond stil (Sowieso op wish stond het grootste deel bij die 'main'stage heel erg stil :/

OT: Plaatje klinkt best leuk, maar toch een beetje standaard :( Kicks zijn wel lekker, zo hoor je kicks te pitchen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
RobertV schreef:
vind je het gek? het was de 2de set van de dag... er zijn ook mensen die geen 3 pillen naar binnen gooien..

Ja, ik vind 't gek. Beetje conditie en liefde voor de muziek zorgen er voor dat je bijna een heel feest wel lekker kan bewegen hoor...

Ik kwam aan 't einde van die set pas binnen en 't ging goed, hard, maar iedereen stond stil (Sowieso op wish stond het grootste deel bij die 'main'stage heel erg stil :/

OT: Plaatje klinkt best leuk, maar toch een beetje standaard :( Kicks zijn wel lekker, zo hoor je kicks te pitchen!


De main viel inderdaad qua mensen een beetje tegen, maar ik kwam niet voor de Mainstage in ieder geval.. Insomnia Stage :woot: :woot:

Over de plaat ben ik het met je eens!
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks