Hard Twins wrote:TheDesolator wrote:Doe mij de Skrillex Remix maar
Related topics
- View the latest post: D-Block & S-te-Fan vs. Nero - Promises(BOOTLEG)
- View the latest post: Nero vs D-block & S-te-fan - Promises (FungDJ Mash Up)
- View the latest post: Nero - Promises (D-Block & S-Te-Fan remix)
- View the latest post: Nero - Promises (HVDW Bootleg)
- View the latest post: Tuneboy ft. Nero vs. Skrillex - Hear These Promises (Massimo Fuerza & Zapatero Mashup)
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
-
A
130 BPM?jambekkie wrote: View on YouTube
Heerlijk. Kicks zijn VEEL beter dan in hun andere tracks de laatste tijd, pitchen op een fijne manier, en de track vormt mooi 1 geheel. DBSTF is de laatste tijd echt beter bezig imo 
-
OHardtraxxer
- 662 posts member since 2009
- last seen Aug 2025
Eindelijk een track van hun die wel goed is(en is nog free ook)..Het heeft lang geduurt want ze waren de laatste echt slecht bezig imo..
Waar staat dat?Ofcourse wrote:Eindelijk een track van hun die wel goed is(en is nog free ook)..Het heeft lang geduurt want ze waren de laatste echt slecht bezig imo..
hierTaxi wrote:Waar staat dat?Ofcourse wrote:Eindelijk een track van hun die wel goed is(en is nog free ook)..Het heeft lang geduurt want ze waren de laatste echt slecht bezig imo..
Citaat:
Unofficial Bootleg we made of Skrillex's Promises rmx by: Nero. We do not own any rights of the original song. This track will not be released on label, but online next week on http://www.facebook.com/dblockstefan
Saaie track, maarja DBSTF tegenwoordig is niet veel soeps meer ...
80% van hun platen zijn op 148 BPM uitgegeven, dus zo raar vind ik het eigenlijk niet.Almighty wrote: 130 BPM?
Vertel me alsjeblieft dat je een grapje maakt.. als je van plan bent de track 'los', dus buiten een liveset of een andere mix te gaan luisteren knal je 'm toch even door een audio-editor heen en zet je 'm op 150 of 152 of wat mij betreft op 300 BPM, wat jij 't mooist vindt.. Maar een track beoordelen op het aantal bpm?CaptainObvious69 wrote:is idd veeel te traag
Het lijkt inderdaad bijna iets zoeken om te bashen. Helaas!Oxygene wrote:Maar een track beoordelen op het aantal bpm?CaptainObvious69 wrote:is idd veeel te traag
-
A
Ben gewend dat alles nu op 150-155 word gereleasedKhadber wrote:80% van hun platen zijn op 148 BPM uitgegeven, dus zo raar vind ik het eigenlijk niet.Almighty wrote: 130 BPM?
Check out this bootleg we've made. Free release this Friday on http://www.facebook.com/dblockstefan View on YouTube
kan dus naar free
kan dus naar free