Dit vind ik ook de betere van de drie._Padam wrote:vind de originele remix waar t begin uit komt (skrillex) beter tbh. meer energie in de climax dan hier. vocals komen langzamer ook beter tot hun recht
View on YouTube
Related topics
- View the latest post: D-Block & S-te-Fan vs. Nero - Promises(BOOTLEG)
- View the latest post: Nero vs D-block & S-te-fan - Promises (FungDJ Mash Up)
- View the latest post: Nero - Promises (D-Block & S-Te-Fan remix)
- View the latest post: Nero - Promises (HVDW Bootleg)
- View the latest post: Tuneboy ft. Nero vs. Skrillex - Hear These Promises (Massimo Fuerza & Zapatero Mashup)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
In Engeland is nero top 40 muziek hoor, hier misschien ook wel. Net zoals dat ferry corsten en jumpstyle hier top 40 muziek zijn/warenSeneeq wrote:Nero top 40-muziek? Gast.wootum wrote:
Ik hoor weer van die veelste blije top 40 vocals, een melodie die zo saai en standaard is als de rest van hun laatste tracks. Over de kicks kan ik nu niks zeggen, maar van wat ik er nu van kan horen vind ik het weer niks nee.
Vet op het eerste gehoor
Hele dikke mid-intro vooral.
Jup, deze heeft in de Top40 gestaan geloof ik. (iig veelvuldig gedraaid op 3fm)PNXRMX wrote:In Engeland is nero top 40 muziek hoor, hier misschien ook wel. Net zoals dat ferry corsten en jumpstyle hier top 40 muziek zijn/warenSeneeq wrote:Nero top 40-muziek? Gast.wootum wrote:
Ik hoor weer van die veelste blije top 40 vocals, een melodie die zo saai en standaard is als de rest van hun laatste tracks. Over de kicks kan ik nu niks zeggen, maar van wat ik er nu van kan horen vind ik het weer niks nee.
View on YouTube
Als nummers die in Engeland in de top 40 staan hier in de top 40 komen ga ik weer radio luisteren. Nummers van Example, Flux Pavilion, Pendulum, Nero. Ja prima, laat maar komen!PNXRMX wrote:In Engeland is nero top 40 muziek hoor, hier misschien ook wel. Net zoals dat ferry corsten en jumpstyle hier top 40 muziek zijn/warenSeneeq wrote:Nero top 40-muziek? Gast.wootum wrote:
Volgens mij is deze remix van Showtek. Die hebben het iig erg vaak over een Promises remix op hun twitter/facebook.
Promises is idd top40 muziek in Engeland. Wordt ook op MTV gedraaid...
TheDesolator wrote:Doe mij de Skrillex Remix maar
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Jeuj 3 minuten aan break
Verder ook niet heel bijzonder ofzo...
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen 28 days ago
vind um best lekker! 
-
GHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Apr 2012
Yes, heb hem gevonden!Teknizion wrote:Volgens mij is deze remix van Showtek. Die hebben het iig erg vaak over een Promises remix op hun twitter/facebook.
View on YouTube
Lekkere track van de boys, ik mis jullie.
Klinkt best lekker
Origineel vind ik nog het beste, Skrillex remix vind ik echt totaal niks
Origineel vind ik nog het beste, Skrillex remix vind ik echt totaal niks
Zijn niet dezelfde tracks geloof ik hoor.GT500eleanor wrote:Yes, heb hem gevonden!Teknizion wrote:Volgens mij is deze remix van Showtek. Die hebben het iig erg vaak over een Promises remix op hun twitter/facebook.
View on YouTube
Lol das gewoon dubstep versie...Taxi wrote:Zijn niet dezelfde tracks geloof ik hoor.GT500eleanor wrote:Yes, heb hem gevonden!Teknizion wrote:Volgens mij is deze remix van Showtek. Die hebben het iig erg vaak over een Promises remix op hun twitter/facebook.
View on YouTube
OT: Die mid knalde er Live hard op,alleen worden de vocals iets te vaak herhaalt
Uhm, neeNrgizer wrote: Lol das gewoon dubstep versie...
idd neem de moeite om te luisteren is echt geen dubstepTaxi wrote:Uhm, neeNrgizer wrote: Lol das gewoon dubstep versie...
is gewoon een lekkere track
-
J
vind dit best een leuke moet ik zeggen!
-
LHardtraxxer
- 71 posts member since 2009
- last seen Jun 2014
Pff, snap je het nou ook echt niet? Dat gezeik met die pitchkicks! Als je de kick op 1 hoogte laat lopen klinkt het toch voor geen meter en haal je heel het gevoel van de melodie weg. A-muzikaal.nl!Kepro wrote:Oei, die pitchkicks.
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
nee dit klinkt lekker. Schoonenberg-hoorcomfort.nlLeon wrote:Pff, snap je het nou ook echt niet? Dat gezeik met die pitchkicks! Als je de kick op 1 hoogte laat lopen klinkt het toch voor geen meter en haal je heel het gevoel van de melodie weg. A-muzikaal.nl!Kepro wrote:Oei, die pitchkicks.
Reverse bass is always the answerLeon wrote:Pff, snap je het nou ook echt niet? Dat gezeik met die pitchkicks! Als je de kick op 1 hoogte laat lopen klinkt het toch voor geen meter en haal je heel het gevoel van de melodie weg. A-muzikaal.nl!Kepro wrote:Oei, die pitchkicks.
Origineel Promises en Skrillex remix zijn heel vet!
D-Block & S-Te-Fan remix valt niet tegen moet ik zeggen.
D-Block & S-Te-Fan remix valt niet tegen moet ik zeggen.
-
RHardtraxxer
- 471 posts member since 2009
- last seen Feb 2017
Nummer knalde goed bij 25 years the prophet,
Net als die andere met deepack
Net als die andere met deepack