Mee 
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
- View the latest post: Headhunterz - Psychedelic (Monochromatic Edit)
Moderators
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Als de midintro van het origineel in de Fire Edit zat had ik hem nog lekkerder gevonden.
De climax vind ik erg lekker klinken 
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Vind het maar matige nummers zeg, heb sowieso niet veel met Beat Providers/E-Force. Zit wel een leuke melodie in, maar vind de kicks in beide echt verschrikkelijk. Klinkt echt veel te schel, zoals in bijna al hun/zijn nummers.
Dus, zit hier de feestfabriek firebird bij of niet? Anders laat ik het wel links liggen.
Die Live Edit is wat overbodig, maar de original is zeker geen verkeerd plaatje!
-
HHardtraxx Newbie
- 48 posts member since 2011
- last seen Jan 2015
Ik kan me dit nummer nog wel herinneren van de Feestfabriek.. man man 
Pommer wrote:Die Live Edit is wat overbodig, maar de original is zeker geen verkeerd plaatje!
Leuke plaat! Maar waarom toch die leegte bij het outro... Valt zo dood ineens.
Feestfabriek space momentje
In de oude versie kwam hier nog een stukje van de verlengde melo achteraan ofniet ?
View on YouTube
vanaf 2 minuten.
toch wel een erg vette melodie om door te halen!
en dan toch in tweede instantie weg laten
Klopt!maarten1410 wrote:Leuke plaat! Maar waarom toch die leegte bij het outro... Valt zo dood ineens.
In de oude versie kwam hier nog een stukje van de verlengde melo achteraan ofniet ?
View on YouTube
vanaf 2 minuten.
Dat vind ik inderdaad ook erg jammer.. Maar blijft sowieso een geniale plaat.iSenSe` wrote:Feestfabriek space momentje![]()
Klopt!maarten1410 wrote:Leuke plaat! Maar waarom toch die leegte bij het outro... Valt zo dood ineens.
View on YouTube
vanaf 2 minuten.
G1LL wrote:Klinkt lekkerVind alleen de kick in dat feestfabriek filmpje op Youtube lekkerder in de intro. Verder prima free release!
wat een teleurstelling, ik wil die feestfabriek versie
Krijg weer instant kippenvel hè als ik die beelden van de FFB zit te kijken met die melo eronder. Gaan mee.
-
RHardtraxxer
- 162 posts member since 2010
- last seen Apr 2017
Dikke free!!! 
Eindelijk, helaas vind ik hem niet zo vet meer als vroegah 
Vetjes. Heerlijke melodie, vind de kicks alleen wat minder in sommige stukjes.
Wel een dikke free.
Wel een dikke free.
-
I
Weet je hoe lang ik hier op heb moeten wachten 
-
D
Khadber wrote:Moah, niet heel super ofzo. Vind de sounds een beetje mat voor mijn gevoel. Ook wel een oudere track natuurlijk, maar toch.