Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoon klassieker remixen hoort niet :(
Deze klinkt echt niet vet :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 20:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nikkel schreef:
Jolle schreef:
Het origineel is toch ook avn hem met Activator?


The Nasty Boyz zijn volgens mij Bruno Powers en Ivan Carsten ;)

Het origineel is inderdaad van Bruno Power en Ivan Carsten en de versie die bij iedereen zo goed bevalt is de remix van Hardstyle Masterz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee na nog een paar keer luisteren vind ik zelfs slechter, climax knalt gewoon niet terwijl orgineel dat wel heeft.
Erg jammer -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 23:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind hem opzich wel leuk wegluisteren thuis. Vind het origineel ook een prima nummer, maar vind deze ook wel prima klinken. Die valse gitaarsynth wat iedereen zegt is an sich niet zo dramatisch in mijn oren.
En vind het een beetje pinkpop-festivalganger stijl om te zeggen dat je klassiekers niet mag mixen, als je het niks vind laat je deze links liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 08:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister even de climax beluisterd en wat een kinderachtig gepingel zeg/ :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 12:17 
 
Artiest

Beetje jammer dit!

Dit weekend nog de Hardstyle Masterz Cut gedraaid op Euphoria en wat was dat toch weer geweldig :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vreselijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 13:14 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Hunt schreef:
Nikkel schreef:
Jolle schreef:
Het origineel is toch ook avn hem met Activator?


The Nasty Boyz zijn volgens mij Bruno Powers en Ivan Carsten ;)

Het origineel is inderdaad van Bruno Power en Ivan Carsten en de versie die bij iedereen zo goed bevalt is de remix van Hardstyle Masterz.

Ik weet niet meer precies hoe het zat, maar Activator had al rechten over die plaat betaald (break is gekopieerd uit een ander nummer) en op dat moment haalde SAIFAM Bruno Power binnen en is deze track op een SAIFAM label gereleased. Weet niet 100% meer zeker of Activator het nummer ook zelf geproduceerd heeft, dus zal daar geen uitspraak over doen, maar het zou goed kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Wat een walgelijke track. Intro is nog redelijk maar niet beter of slechter dan die van het origineel. Break is versneld maar dat haalt meteen ook alle emotie er uit. De synth is walgelijk, lijkt wel een valse gitaar en die edit van de melodie voegt niks toe. een van de slechtste remixen die ik ooit gehoord hebt en dat voor zon classic.


Niets aan toe te voegen. Echt waardeloos dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 14:03 
 
Hardtraxxer

Dit is echt eeuwig zonde, kermis remix van een van de betere platen ooit. Zoals hier eerder al word aangegeven is al het gevoel er uit gehaald.

Hopen dat ik toevallig naar het toilet ben als hij em draait op XQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 20:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Madbone schreef:
Dit is echt eeuwig zonde, kermis remix van een van de betere platen ooit. Zoals hier eerder al word aangegeven is al het gevoel er uit gehaald.

Hopen dat ik toevallig naar het toilet ben als hij em draait op XQ.


Hopen dat je weer terug bent als de Hardstyle Masterz Cut wordt gedraaid :drool:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks