Als je bij sommige festivals ziet. Gaan er sommige toch los achter de bar.DarkestSymphony wrote:mag je los gaan als je achter de bar staat?
Active topics in Off-Topic
Moderators
Een wijfke bij die bar voor de tillt/a2 bunker ook elke keer als ik om drinken ging. Ik gaf haar nog complimenten maar zelfs dan krijg ik de dop er niet bij.KSwoosh wrote:kheb zat mensen gezien die los gingen terwijl ze achter de bar stondenvooral @ Q-Base
Liever ga je in de evenementenbeveiliging, sta je ook nog eens front row
Wil zelf nog steeds solliciteren bij een bedrijf dat aan evenementen en pandbeveiliging doet, ken daar wel iemand. Alleen te lui xD
Volgende keer moet je mijn krukken lenen. Als ik er om vroeg kreeg ik er een met dop omdat ik met krukken liep.93Wesley93 wrote:Een wijfke bij die bar voor de tillt/a2 bunker ook elke keer als ik om drinken ging. Ik gaf haar nog complimenten maar zelfs dan krijg ik de dop er niet bij.KSwoosh wrote:kheb zat mensen gezien die los gingen terwijl ze achter de bar stondenvooral @ Q-Base
-
E
+6666621551141541631Steffnov wrote:Liever ga je in de evenementenbeveiliging, sta je ook nog eens front rowWil zelf nog steeds solliciteren bij een bedrijf dat aan evenementen en pandbeveiliging doet, ken daar wel iemand. Alleen te lui xD
vind dat ook mooier werk dan ergens hopeloos achter de tap te staan en lastige drugsgebruikers aan hun water helpn
Lekker mensen beroven.Steffnov wrote:Liever ga je in de evenementenbeveiliging, sta je ook nog eens front rowWil zelf nog steeds solliciteren bij een bedrijf dat aan evenementen en pandbeveiliging doet, ken daar wel iemand. Alleen te lui xD
-
E
toch niet op qbase neem ik aan. op defqon moet je dat doen.Dakpan wrote:Lekker mensen beroven.Steffnov wrote:Liever ga je in de evenementenbeveiliging, sta je ook nog eens front rowWil zelf nog steeds solliciteren bij een bedrijf dat aan evenementen en pandbeveiliging doet, ken daar wel iemand. Alleen te lui xD
Dat heet een fooiDakpan wrote:Lekker mensen beroven.Steffnov wrote:Liever ga je in de evenementenbeveiliging, sta je ook nog eens front rowWil zelf nog steeds solliciteren bij een bedrijf dat aan evenementen en pandbeveiliging doet, ken daar wel iemand. Alleen te lui xD
Wie geeft er nou z'n blackberry als fooi?Steffnov wrote: Dat heet een fooi
Iemand die geen cash bij zich heeftTiMOTHYb wrote:Wie geeft er nou z'n blackberry als fooi?Steffnov wrote: Dat heet een fooi
Wie heeft er nou geen cash bij zich op een feestje?Steffnov wrote:Iemand die geen cash bij zich heeftTiMOTHYb wrote:Wie geeft er nou z'n blackberry als fooi?Steffnov wrote: Dat heet een fooi
Iemand als dakpan.hardcoresjors wrote:Wie heeft er nou geen cash bij zich op een feestje?
Ja ik ook, kostte me 2 uur Decibel-pret.Dakpan wrote:Ik. Pinnen ftw.