Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Leuk plaatje om een keer te horen maar het gevoel dat ik altijd krijg bij Delay Distortion of push that feeling heeft hij helaas niet kunnen leveren.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Fijne plaat maar bovenstaande waren inderdaad beter.
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Delay Distortion en push that feeling zijn sowieso al niet met elkaar te vergelijken.. Laat staan deze plaat met die twee.
G
Hardtraxxer
552 posts member since 2011
last seen Apr 2012
Taxi wrote:
Bezemsteel wrote:Ik ga er gewoon van uit dat er nog een remix komt, want waarom heet dit anders original mix
Staat bij al zijn vids, ook Into the light enzo en die hebben ook geen remix gekregen.
Fusion doet dat tegenwoordig.
Een original Edit en een radio Edit op de web releases. WHY?? Dat houdt toch helemaal niks in en voegt toch niks toe?
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
GT500eleanor wrote: Fusion doet dat tegenwoordig.
Een original Edit en een radio Edit op de web releases. WHY?? Dat houdt toch helemaal niks in en voegt toch niks toe?
Dat houdt wel wat in, en het voegt misschien niks toe maar maakt het thuis luisteren voor sommige mensen wel aangenamer. Wat jij daarvan vind past misschien beter hier; Full of Short?
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Mensen die nu gaan zeggen ik vond de Hard With Style versie vetter. Serieus get over it.
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
Taxi wrote:Mensen die nu gaan zeggen ik vond de Hard With Style versie vetter. Serieus get over it.
Hoezo? Kan toch dat je die beter vindt?
M
mwah, lijkt te veel op die andere vind ik.. zo super als men hem hier beschrijft vind ik hem ook niet.
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Millard Fillmore wrote:Delay Distortion en push that feeling zijn sowieso al niet met elkaar te vergelijken.. Laat staan deze plaat met die twee.
Ik vergelijk de tracks toch ook niet met elkaar of je leest gewoon even wat ik schrijf volgende keer, dankje en houdee he en bedankt.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 24 days ago
Vind er niet zo veel aan eigenlijk
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Sunboom wrote:
Taxi wrote:Mensen die nu gaan zeggen ik vond de Hard With Style versie vetter. Serieus get over it.
Hoezo? Kan toch dat je die beter vindt?
Het verschil is zooo minimaal. Als je daar over gaat zeuren stel je je aan.
Hardtraxxer
172 posts member since 2010
last seen May 2015
wat een plaat, wanneer releasd Digital Age nog eens een plaat!? :oh:
N
Wtf is jou probleem? De 2e climax is gewoon heel erg anders. In de hard with style versie vind ik m nog iets verder opbouwen, terwijl de andere versie wat saaier is..

Waar maak jij je druk om zeg!
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Heerlijk werk weer van Joram :love:
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Wat heeft deze tweede climax een ontzettend vette melodie zeg. Gooi die vocals weg en laat de kicks minder pitchen en je hebt echt een top-klasse mainstream plaat.