Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk plaatje om een keer te horen maar het gevoel dat ik altijd krijg bij Delay Distortion of push that feeling heeft hij helaas niet kunnen leveren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 12:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Fijne plaat maar bovenstaande waren inderdaad beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 17:01 
 
Hardtraxx Elite

Delay Distortion en push that feeling zijn sowieso al niet met elkaar te vergelijken.. Laat staan deze plaat met die twee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 22:44 
 
Hardtraxxer

Taxi schreef:
Bezemsteel schreef:
Ik ga er gewoon van uit dat er nog een remix komt, want waarom heet dit anders original mix


Staat bij al zijn vids, ook Into the light enzo en die hebben ook geen remix gekregen.


Fusion doet dat tegenwoordig.
Een original Edit en een radio Edit op de web releases. WHY?? Dat houdt toch helemaal niks in en voegt toch niks toe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 00:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

GT500eleanor schreef:
Fusion doet dat tegenwoordig.
Een original Edit en een radio Edit op de web releases. WHY?? Dat houdt toch helemaal niks in en voegt toch niks toe?

Dat houdt wel wat in, en het voegt misschien niks toe maar maakt het thuis luisteren voor sommige mensen wel aangenamer. Wat jij daarvan vind past misschien beter hier; algemeen/full-of-short-t17779.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 20:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mensen die nu gaan zeggen ik vond de Hard With Style versie vetter. Serieus get over it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 21:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
Mensen die nu gaan zeggen ik vond de Hard With Style versie vetter. Serieus get over it.

Hoezo? Kan toch dat je die beter vindt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 21:31 
 

mwah, lijkt te veel op die andere vind ik.. zo super als men hem hier beschrijft vind ik hem ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Delay Distortion en push that feeling zijn sowieso al niet met elkaar te vergelijken.. Laat staan deze plaat met die twee.


Ik vergelijk de tracks toch ook niet met elkaar of je leest gewoon even wat ik schrijf volgende keer, dankje en houdee he en bedankt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 23:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vind er niet zo veel aan eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 12:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Taxi schreef:
Mensen die nu gaan zeggen ik vond de Hard With Style versie vetter. Serieus get over it.

Hoezo? Kan toch dat je die beter vindt?


Het verschil is zooo minimaal. Als je daar over gaat zeuren stel je je aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 13:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat een plaat, wanneer releasd Digital Age nog eens een plaat!? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 16:19 
 

Taxi schreef:
Mensen die nu gaan zeggen ik vond de Hard With Style versie vetter. Serieus get over it.


Wtf is jou probleem? De 2e climax is gewoon heel erg anders. In de hard with style versie vind ik m nog iets verder opbouwen, terwijl de andere versie wat saaier is..

Waar maak jij je druk om zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk werk weer van Joram :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat heeft deze tweede climax een ontzettend vette melodie zeg. Gooi die vocals weg en laat de kicks minder pitchen en je hebt echt een top-klasse mainstream plaat.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks