Leuk plaatje om een keer te horen maar het gevoel dat ik altijd krijg bij Delay Distortion of push that feeling heeft hij helaas niet kunnen leveren.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
Fijne plaat maar bovenstaande waren inderdaad beter.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Delay Distortion en push that feeling zijn sowieso al niet met elkaar te vergelijken.. Laat staan deze plaat met die twee.
-
GHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Apr 2012
Fusion doet dat tegenwoordig.Taxi wrote:Staat bij al zijn vids, ook Into the light enzo en die hebben ook geen remix gekregen.Bezemsteel wrote:Ik ga er gewoon van uit dat er nog een remix komt, want waarom heet dit anders original mix
Een original Edit en een radio Edit op de web releases. WHY?? Dat houdt toch helemaal niks in en voegt toch niks toe?
Dat houdt wel wat in, en het voegt misschien niks toe maar maakt het thuis luisteren voor sommige mensen wel aangenamer. Wat jij daarvan vind past misschien beter hier; Full of Short?GT500eleanor wrote: Fusion doet dat tegenwoordig.
Een original Edit en een radio Edit op de web releases. WHY?? Dat houdt toch helemaal niks in en voegt toch niks toe?
Mensen die nu gaan zeggen ik vond de Hard With Style versie vetter. Serieus get over it.
Hoezo? Kan toch dat je die beter vindt?Taxi wrote:Mensen die nu gaan zeggen ik vond de Hard With Style versie vetter. Serieus get over it.
-
M
mwah, lijkt te veel op die andere vind ik.. zo super als men hem hier beschrijft vind ik hem ook niet.
Ik vergelijk de tracks toch ook niet met elkaar of je leest gewoon even wat ik schrijf volgende keer, dankje en houdee he en bedankt.Millard Fillmore wrote:Delay Distortion en push that feeling zijn sowieso al niet met elkaar te vergelijken.. Laat staan deze plaat met die twee.
Het verschil is zooo minimaal. Als je daar over gaat zeuren stel je je aan.Sunboom wrote:Hoezo? Kan toch dat je die beter vindt?Taxi wrote:Mensen die nu gaan zeggen ik vond de Hard With Style versie vetter. Serieus get over it.
wat een plaat, wanneer releasd Digital Age nog eens een plaat!? 
-
N
Wtf is jou probleem? De 2e climax is gewoon heel erg anders. In de hard with style versie vind ik m nog iets verder opbouwen, terwijl de andere versie wat saaier is..Taxi wrote:Mensen die nu gaan zeggen ik vond de Hard With Style versie vetter. Serieus get over it.
Waar maak jij je druk om zeg!