niet echt super kwaliteit
verder klinkt het best lekker
Nee, dit is niet de track waar B-Front aan meegewerkt heeft! Laat dat duidelijk zijn:93Wesley93 wrote:Dus hier heeft B-Front aan meegewerkt? Zou ik goed kunnen geloven, want dit stijltje verschilt toch aardig wat met die van de laatste Dozer release. (Drop The Bomb / In Full Effect)
In ieder geval voor wat ik er van kan horen in deze kut kwaliteit klinkt het best leuk. Nog ff op de HQ wachten.
Nee, je vergist je niet. Je verward hem alleen met een andere, zie het filmpje hierboven.Duruz wrote:deze tracks zijn al een paar maandjes oud. volgens mij heeft bob hier verder nog niks mee te maken of vergis ik me?
B-front masterd zijn tracks alleen, begrijp dat danGT500eleanor wrote:Nee, dit is niet de track waar B-Front aan meegewerkt heeft! Laat dat duidelijk zijn:93Wesley93 wrote:Dus hier heeft B-Front aan meegewerkt? Zou ik goed kunnen geloven, want dit stijltje verschilt toch aardig wat met die van de laatste Dozer release. (Drop The Bomb / In Full Effect)
In ieder geval voor wat ik er van kan horen in deze kut kwaliteit klinkt het best leuk. Nog ff op de HQ wachten.
Dat is namelijk deze:
Kan iemand dan de titel aanpassen van dit nummer?
View on YouTube
dit heb ik ook gehoord en volgens mij klopt alleen dit. b-front zal ook zijn tracks wel masteren omdat hij ze zelf ook maakt.Vincent_ wrote:B-Front produceert voor The Dozer, zei Dozer zelf tegen mij...
Dozer zelf geeft de ideeën en B-Front produceert, btw echt vette track !
De kans is volgens mij best groot dat mastering door Pollen en/of Zany wordt gedaan bij Fusion. Lijkt me niet dat artiesten die nog niet zo heel erg lang bezig zijn de mastering al doen. Geen idee eigenlijkCase Dj wrote:dit heb ik ook gehoord en volgens mij klopt alleen dit. b-front zal ook zijn tracks wel masteren omdat hij ze zelf ook maakt.Vincent_ wrote:B-Front produceert voor The Dozer, zei Dozer zelf tegen mij...
Dozer zelf geeft de ideeën en B-Front produceert, btw echt vette track !
dozer is alleen voor de ideeën