MovingMadness wrote:Heerlijk dit stijltje.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
-
DHardtraxx Veteran
vet he dave!Daveytl wrote:Ben verliefd op dit nummer
heb m de hele dag al in mijn kop haha.
-
DHardtraxx Veteran
kippenvel.
Haha inderdaad.Duruz wrote:vet he dave!Daveytl wrote:Ben verliefd op dit nummer
heb m de hele dag al in mijn kop haha.
Liet hem gisteren horen aan een vriend, die hem voor het eerst hoorde.
En 's avonds tijdens het indrinken hoorde ik hem weer zeggen: 'battlescarz'
Prima plaatje!
Vind alleen de break iets te lang en ben allang blij dat de kicks omlaag pitchen ipv omhoog
Vind alleen de break iets te lang en ben allang blij dat de kicks omlaag pitchen ipv omhoog
-
J
Kan niet wachten op deze release! Hopelijk snel.
Dat ze volgende track maar snel komt en dit niveautje ook haalt, misschien nog wel beter.
Dat ze volgende track maar snel komt en dit niveautje ook haalt, misschien nog wel beter.
Inderdaad dat oude NC stijltje. Lekker nrtjePithune wrote:beetje Prophet/oude noisecontrollers style dit nr... kan dit erg waarderen!
Indergeval was die stijl 10x beter dan dat hele digital age gebeurenrobinD wrote:Inderdaad dat oude NC stijltje. Lekker nrtjePithune wrote:beetje Prophet/oude noisecontrollers style dit nr... kan dit erg waarderen!
-
A
Deze gasten komen bij A2 records denk ik. Ze staan in ieder geval op hun labelnight geboekt als ik me niet vergis.
Hij is toch al getekend bij X-Bone?Gangsterdwerg wrote:Deze gasten komen bij A2 records denk ik. Ze staan in ieder geval op hun labelnight geboekt als ik me niet vergis.
Wat overigens ook 'beheerd' wordt door Scantraxx.
En Psyko Punkz & Wildstylez staan ook op die avond, terwijl die ook niks met het label te maken hebben.
Joram heeft waarschijnlijk wel iets met A2 te maken, maar dat terzijde
-
DHardtraxx Veteran
dat feest wat gepland staat in outland rotterdam (tegenwoordig eclipse)?Gangsterdwerg wrote:Deze gasten komen bij A2 records denk ik. Ze staan in ieder geval op hun labelnight geboekt als ik me niet vergis.
-
J
The Anarchist is toch maar in zijn uppie? of is er iemand bijgekomen?Gangsterdwerg wrote:Deze gasten komen bij A2 records denk ik. Ze staan in ieder geval op hun labelnight geboekt als ik me niet vergis.
-
DHardtraxx Veteran
the anarchist bestaat uit 2 producers.JEFSKIII wrote:The Anarchist is toch maar in zijn uppie? of is er iemand bijgekomen?Gangsterdwerg wrote:Deze gasten komen bij A2 records denk ik. Ze staan in ieder geval op hun labelnight geboekt als ik me niet vergis.
"As early as 2002 he met Thomas Duddridge who at the time, produced mostly techno and classical arrangements, but followed developments in the hardstyle scene closley. In 2008 they decided to team up together and focus exclusively on hardstyle as Dj & Producer."
Dat klinkt meer alsof de een het dj werk doet en de ander het producer gedeelte.
-
DHardtraxx Veteran
View on YouTube
de kicks zijn veranderd vergeleken met de versie uit de podcast van headhunterz. is ook duidelijk te horen in de afterparty set van the prophet..
de kicks zijn veranderd vergeleken met de versie uit de podcast van headhunterz. is ook duidelijk te horen in de afterparty set van the prophet..