Maar toch.. sfeervol stukje plaat dus ik ben er nog niet over uit of ik het nou blaargh vind vanwege de jumpstyle kicks of toch chill vanwege de heerlijke zomersfeer...
Related topics
- View the latest post: [Free Release] Showtek - Beats of Life
- View the latest post: Showtek - Generation Kick'n'Bass (Clockartz & Chris One Remix)
- View the latest post: Showtek - Generation Kick & Bass (DMW054)
- View the latest post: Radical Redemption & Crypsis - Kick That Kick (MINUS118)
- View the latest post: Hardstyle kick tutorial by SPECIAL KREW | Creating a kick out of only 3 layers (project included)
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
Bijna pure jumpstyle
Maar toch.. sfeervol stukje plaat dus ik ben er nog niet over uit of ik het nou blaargh vind vanwege de jumpstyle kicks of toch chill vanwege de heerlijke zomersfeer...
Het is niet echt mijn stijltje, maar ben wel slechtere platen van hun gewend.
Welke jumpstyle kicks?Thund3R wrote:Bijna pure jumpstyle![]()
Ik vind deze niet zo, origineel is beter.
Bij 3:40 in de climax, zo'n clap+bass kickje.. doet me gewoon denken aan jumpstijl.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
bahbahbah
Best een leuke plaat, ik vraag me alleen wel af in hoeverre dit hier nog thuis hoort aangezien ze geen hardstyle producers meer zijn...
Showtek blijft een goede producer maar zijn nummers boeie me ng steeds niet.
misschien word het tijd dat hij een andere weg in slaat qua producties.
-
J
Showtek vind ik ook een goede produceR ja, vooral omdat Showtek 4 armen en 4 benen bevat.B-ryan wrote:Showtek blijft een goede producer maar zijn nummers boeie me ng steeds niet.
Overigens vind ik dit geen ruk aan, doet me beetje denken aan jump.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Showtek bestaat uit 2 mensen, en ze zijn al een andere weg ingeslagen, wel de verkeerde helaas.B-ryan wrote:Showtek blijft een goede producer maar zijn nummers boeie me ng steeds niet.