Active topics in DJ's Corner

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 19 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago

Aparte producer sectie ?

Ja
21
75%
Nee
7
25%

Total votes: 28

Hardtraxxer
849 posts member since 2009
last seen Jan 2016
hee,

IK vind dat we naast de dj corner dan ook een producer forum moeten maken.

producen en dj ligt niet ver van elkaar af, maar het is wel iets HEEEEEEEEEEEEL anders.

maarja mijn mening, vul de poll maar in, kijken wat je ervan vind. het is wel een stuk overzichtelijker.

en als je stemt, geef dan ook een reden waarom wel/ waarom niet.

laterr
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Misschien wel, misschien niet. Voor mij hoeft het niet, ik vind de topics die voor het produceren bestaan goed genoeg. Er zijn trouwens ook meer DJ's dan producers op het forum. Het hoeft dus niet, maar ik zou het ook niet erg vinden moest het er komen ^^
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Te weinig producers op hardtraxx,,, :/ dus ik denk dat het geen goed idee is. Het is net al groter geworden :thumbup:
Hardtraxxer
last seen Jan 2016
Timmer wrote:Te weinig producers op hardtraxx,,, :/ dus ik denk dat het geen goed idee is. Het is net al groter geworden :thumbup:
okè, jou mening.

maar je moet ook denk, als we producer sectie doen, dan word het hoogstwaarschijnlijk ook wat drukker op hardtraxx ivm met alleen deze sectie.
J
Hardtraxx Elite
2259 posts member since 2009
last seen Jan 2013
Denk het wel, maakt het overzichtelijker
Hardtraxx Beheerder
6137 posts member since 2008
last seen 19 minutes ago
Nope, gezien het aantal onderwerpen hierover is dat niet nodig.

Producers kunnen in het DJ's Corner ook hun ei kwijt. ^^
Donateur
1973 posts member since 2008
Dan moet er wel een Reason topic bij! :list:
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Nee, volledig eens met Kryptica.
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
Kan wel gesloten worden,, Jor d zegt van niet dusjaa
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2008
Totaal niet nodig. Dalijk krijgen we hier nog van die noobs die met Mixmeister of VDJ een nummer menen te 'produceren'.
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
Haha je bedoelt uit verschillende nummers alles eruit halen?? :list:
O
Hardtraxxer
967 posts member since 2009
last seen Jan 2013
het zou wat overzichtelijker zijn aangezien alles over producen nu in de dj sectie staat wat toch net wat anders is. Maar wat me is opgevallen is dat er niet heel veel over producen op dit forum staat dus of er nou echt behoefte aan is weet ik ook niet.
Hardtraxx Newbie
49 posts member since 2008
last seen Mar 2010
vind dat topic wel genoeg.

Edit: alhoewel je dan wel voor elk nummer een apart topic kan maken
overzichtelijker word het er wel op.

vote: nee
Hardtraxxer
last seen Jan 2016
fosjoo wrote:
JUIST NIET, al je het zo wil dan moet je juist elk producer maakt een eigen topic en post daar steeds een eigen track in. dan is het overzichterlijker maar dan zou hier een subsectie in de dj;s corner moeten komen voor: eigen tracks.

maar als je voor elke track een nieuw topic maakt dan word het juist te ROMMELIG
Hardtraxx Newbie
49 posts member since 2008
last seen Mar 2010
stynch wrote:
fosjoo wrote:
JUIST NIET, al je het zo wil dan moet je juist elk producer maakt een eigen topic en post daar steeds een eigen track in. dan is het overzichterlijker maar dan zou hier een subsectie in de dj;s corner moeten komen voor: eigen tracks.

maar als je voor elke track een nieuw topic maakt dan word het juist te ROMMELIG
Als er een aparte producers sectie komt leek me het vanzelfsprekend dat er dan ook een eigen tracks sectie komt en dan is het wel overzichterlijker voor elke track een ander topic. Kijk maar naar forums zoals global hardstyle
Hardtraxxer
last seen Jan 2016
fosjoo wrote:
stynch wrote:
fosjoo wrote:

Als er een aparte producers sectie komt leek me het vanzelfsprekend dat er dan ook een eigen tracks sectie komt en dan is het wel overzichterlijker voor elke track een ander topic. Kijk maar naar forums zoals global hardstyle
JA, dat bedoel ik, MAAR ik bedoel, als er er geen aparte producer sectie komt, dan kan er wel in de DJ;s corner een Aparte producer sectie komen, zodat de frontpage van het forum niet veranderd :list:
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Jor-D wrote:Nope, gezien het aantal onderwerpen hierover is dat niet nodig.
Producers kunnen in het DJ's Corner ook hun ei kwijt. ^^

Dat dus .. Hier zijn genoegd topics om je trekjes ergens neer te droppen ^^
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
hou het topics maar beperkt, het is zo goed! Vind ik, alle nummers kunnen toch al in een topic worden geplaatst. Fruity loops people ook -.-