Active topics in Algemeen

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 41 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxxer
116 posts member since 2009
last seen Oct 2009
Guide4U wrote:Wat Lyst zegt :)
kom op zeg denk je nou echt dat hun illegaal downloaders zijn? bovendien is 40 nieuwe platen per maand onrealistisch. Er blijven altijd platen hangen in de top 40, je moet er hooguit 10 kopen/ verkrijgen van dj's
10 lijk me stug.
Ik heb over 120 plaaten in de maand. Ze hebben 3 top 40's
Dat betekent dat bijna alles blijft staan in dezelfde Top 40?
Lijkt me niet.
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Illigaal, echt niet! Als het niet legaal is wat ze allemaal doen, zullen ze ook niet mogen uitzenden. Zo is Nederland, :$
Hardtraxx Addict
1715 posts member since 2009
last seen Nov 2014
Duidelijk! Discussie afgelopen?
Hardtraxxer
849 posts member since 2009
last seen Jan 2016
Qre8ive wrote:
Odyssee wrote:Jullie vergeten dat Nego/Pim de site heeft gemaakt en onder andere eigenaar is van Creative Designs.
Zij hebben zeer veel contacten met dj's en de sites van VEEL top dj's op dit moment zijn van hun hand.
Pim en ik ja... en we heten Qreative Design :P. Maar inderdaad krijgen we veel muziek gratis door de contacten die we persoonlijk opgebouwd hebben. Daarnaast koop ik zelf (ik mix de hardstyle) echt wel digitale muziek ... en heb zelfs vinyls terwijl ik nog niet echt DJ.

Owja voor degene die denken dat we veel geld verdienen, dikke onzin! Fear.FM kost duizenden euro's per jaar alleen al aan licenties om online te mogen draaien. Daarnaast worden er een hoop onkosten gemaakt die uit eigen zak betaald worden. De website hebben wij wel gesponsord ... maar heeft echt een berg tijd gekost (zou normaal duizenden euro's waard zijn).
:worship:

daar heb ik echt respect voor, om met een paar man zo'n ernorm online radiostation te runnen ;)
Hardtraxx Veteran
4329 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Het zal ook wel te maken hebben met sponsorgeld! Plus dat je kans hebt dat er een rijke stinkerd achter de site zit!

:thumbsup: Probleem opgelost!! Lekker boeiend!!