knotsjebilly wrote:alle respect en felicitaties van mijn kant dan aan jou!! Terechte winnaar
Related topics
- View the latest post: heny @ A Tribute To Catatonic Overload
- View the latest post: Catatonic Overload - Environment (Delete Remix) (VIP Edit)
- View the latest post: Catatonic overload - The sexual thrill ( Quasar 2015 edit )
- View the latest post: Triton presents Catatonic Overload vs The Machine
- View the latest post: Hardtraxx Meets Theracords: Dedication 2 Catatonic Overload Meeting (25-02-2011, Hard Definition @ De Loft XL, Hengelo)
Active topics in Algemeen
Moderators
Ja.KSwoosh wrote:Maakt het uit?Brainweavers wrote:Ik ben wel benieuwd: zijn die letters zelf ontworpen, of van een font??
Nice, gefeliciteerd!nielskrikke wrote:thanx voor de positieve reacties jongens!![]()
het logo is zelf ontworpen en er is geen font aan toegepast en is vector based!
-
G
Brainweavers wrote:Ja.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Miss dat hij iets meer moet onderbouwen waarom het uitmaakt?KSwoosh wrote:Brainweavers wrote:Ja.
Zelf stiekem wat meegekeken in dit topic, gefeliciteerd niels, logo ziet er dik uit!
Je mag niet zomaar alle fonts gebruiken voor commerciële doeleinden.RAW-vizion wrote:Miss dat hij iets meer moet onderbouwen waarom het uitmaakt?KSwoosh wrote:Brainweavers wrote:Ja.
-
G
Daar gaat het niet om, maar om het gebruik van fonts in het algemeen. Iig daar had ik het over.Mystyle wrote:Je mag niet zomaar alle fonts gebruiken voor commerciële doeleinden.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Zeer mooi resultaat 
Gefeliciteerd niels, hoor wel van je hoe het was in de studio als ik je weer spreek op school 
-
SDonateur
- 258 posts member since 2011
- last seen Nov 2017
Oh tijdje niet meer gekeken hier in deze topic, maar gefeliciteerd niels! Have fun @ studio!
Later!
Later!
-
B
Gefeliciteerd niels!
-
G
Deze kan ook wel van sticky af volges mij