Hardtraxxer
520 posts member since 2009
last seen Jan 2018
Artiest: Catatonic Overload

Track(s): Pete Kingwell - Scream (Catatonic Overload Remix)

Sample/video:

View on YouTube

Kwam deze toevallig tegen op de CO2 Facebook en zag 'm hier nog nergens staan.
Hardtraxxer
766 posts member since 2010
last seen Jun 2019
Komt dit van Co2? Wat een slappe track zeg :huh:
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Niet best idd :huh:
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
Mischien doen ze er wel een remix voor en dat dit gewoon het orgineel is? Klinkt totaal niet naar Co2 sounds...
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Tel wrote:Mischien doen ze er wel een remix voor en dat dit gewoon het orgineel is? Klinkt totaal niet naar Co2 sounds...
Lol... Dit is echt een belachelijke opmerking. Misschien waren alle WP releases tot nu toe idd ook wel B-Front remixjes van het origineel :lol:
Je mag het wel toegeven als een van je favoriete artiesten iets fout doet hoor, is niet erg :P
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Skedoedelefloeps wrote:Lol... Dit is echt een belachelijke opmerking. Misschien waren alle WP releases tot nu toe idd ook wel B-Front remixjes van het origineel :lol:
Je mag het wel toegeven als een van je favoriete artiesten iets fout doet hoor, is niet erg :P
Dat is zo waar :D ! +1000
Isser een bron dat dit van Co2 is?Anders zou het wel ergens staan e :P Youtube is onduidelijke bron...
En ALS het van Co2 is dan is het idd een mindere track >.<
Hardtraxxer
520 posts member since 2009
last seen Jan 2018
Nrgizer wrote:
Skedoedelefloeps wrote:Lol... Dit is echt een belachelijke opmerking. Misschien waren alle WP releases tot nu toe idd ook wel B-Front remixjes van het origineel :lol:
Isser een bron dat dit van Co2 is?Anders zou het wel ergens staan e :P Youtube is onduidelijke bron...
Zoals in de startpost staat komt dit rechtstreeks van de Facebook pagina van CO2. Bovendien is die YT gepost door dat label, dus lijkt me raar als het niet zo is ;)
D
dit is vergeleken met hun andere tracks echt slecht.. heb het gevoel dat dit niet Co2 is
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
Misschien is dit wel een oudere remix van hun?
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Denk dat alleen de mannen zelf dat duidelijk kunnen maken. :)
Hardtraxx Elite
2318 posts member since 2010
last seen Dec 2020
Vind dit maar niks
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Nrgizer wrote:
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
Skedoedelefloeps wrote:
Tel wrote:Mischien doen ze er wel een remix voor en dat dit gewoon het orgineel is? Klinkt totaal niet naar Co2 sounds...
Lol... Dit is echt een belachelijke opmerking. Misschien waren alle WP releases tot nu toe idd ook wel B-Front remixjes van het origineel :lol:
Zeg ik dat dan dat ze wat fout doen? Ik zeg alleen dat dit hun sound niet is. Want als je dit vergelijk met hun huidige sound was je er ook wel achter gekomen dat dit totaal hun sound niet is. Luister maar eens goed naar hun nummers, zit altijd wel wat herkenbaars in wat hierin dus niet zit....

En nee, co2 behoren niet tot mij favorieten....
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
dit is geloof ik egt niet Co2? xd klinkt wel heel erg slap....
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Die jongen zegt toch, staat op hun Facebook en als mensen bekendheid willen denk je dat ze dan met CO2 komen al remix naam? Zouden ze niet eerder een bekendere artiest pakken, aangezien CO2 niet echt een grootheid is in de scene onder de meeste mensen.
Fockin theracords boner boys die hier maar niet willen geloven dat zelfs de mensen van hun geliefde label wel eens een k.u.t. plaat kunnen maken.
Jezus zeg, hier kan ik me echt aan ergeren. >.<
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Skedoedelefloeps wrote:Die jongen zegt toch, staat op hun Facebook en als mensen bekendheid willen denk je dat ze dan met CO2 komen al remix naam? Zouden ze niet eerder een bekendere artiest pakken, aangezien CO2 niet echt een grootheid is in de scene onder de meeste mensen.
Fockin theracords boner boys die hier maar niet willen geloven dat zelfs de mensen van hun geliefde label wel eens een k.u.t. plaat kunnen maken.
Jezus zeg, hier kan ik me echt aan ergeren. >.<
Well spoken! :thumbsup:
314 posts member since 2010
last seen Oct 2014
Korte opheldering dan maar...

Dit is wel een remix van ons.
We hadden een vrij beperkte remixpack van de originele track, terwijl we toch altijd het origineel in de remix terug willen laten komen.

Hier is de originele track.

View on YouTube
Het is uiteindelijk ook niet onze favoriete productie geworden.
Digitally Infected was er wel erg blij mee en dat is dan ook prima. :)
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Een minder plaatje inderdaad :(
Hardtraxxer
190 posts member since 2011
last seen Apr 2017
Ach het is ook niey leuk als alle platen goed zijn:P dan hebben wij als nederlanders niks meer om over te klagen:P
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
TheAvENgER wrote:Ach het is ook niey leuk als alle platen goed zijn:P dan hebben wij als nederlanders niks meer om over te klagen:P
Geloof mij maar, Nederlanders vinden altijd wel iets om te klagen.

Al helemaal op dit forum :P