Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 19:46 

Hardtraxxer

Artiest: Catatonic Overload

Track(s): Pete Kingwell - Scream (Catatonic Overload Remix)

Sample/video:

Kwam deze toevallig tegen op de CO2 Facebook en zag 'm hier nog nergens staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 20:32 

Hardtraxxer

Komt dit van Co2? Wat een slappe track zeg :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 20:51 

Hardtraxx Veteran

Niet best idd :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 21:23 

Hardtraxx Elite

Mischien doen ze er wel een remix voor en dat dit gewoon het orgineel is? Klinkt totaal niet naar Co2 sounds...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 09:58 

Artiest

Tel schreef:
Mischien doen ze er wel een remix voor en dat dit gewoon het orgineel is? Klinkt totaal niet naar Co2 sounds...

Lol... Dit is echt een belachelijke opmerking. Misschien waren alle WP releases tot nu toe idd ook wel B-Front remixjes van het origineel :lol:
Je mag het wel toegeven als een van je favoriete artiesten iets fout doet hoor, is niet erg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 10:25 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Lol... Dit is echt een belachelijke opmerking. Misschien waren alle WP releases tot nu toe idd ook wel B-Front remixjes van het origineel :lol:
Je mag het wel toegeven als een van je favoriete artiesten iets fout doet hoor, is niet erg :P

Dat is zo waar :D ! +1000
Isser een bron dat dit van Co2 is?Anders zou het wel ergens staan e :P Youtube is onduidelijke bron...
En ALS het van Co2 is dan is het idd een mindere track >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 10:59 

Hardtraxxer

Nrgizer schreef:

Isser een bron dat dit van Co2 is?Anders zou het wel ergens staan e :P Youtube is onduidelijke bron...

Zoals in de startpost staat komt dit rechtstreeks van de Facebook pagina van CO2. Bovendien is die YT gepost door dat label, dus lijkt me raar als het niet zo is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 11:10 

dit is vergeleken met hun andere tracks echt slecht.. heb het gevoel dat dit niet Co2 is
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 12:45 

Hardtraxx Veteran

Misschien is dit wel een oudere remix van hun?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 13:25 

Hardtraxx Veteran

Denk dat alleen de mannen zelf dat duidelijk kunnen maken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 14:10 

Hardtraxx Elite

Vind dit maar niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 16:45 

Artiest

Nrgizer schreef:

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 18:29 

Hardtraxx Elite

Tel schreef:

Zeg ik dat dan dat ze wat fout doen? Ik zeg alleen dat dit hun sound niet is. Want als je dit vergelijk met hun huidige sound was je er ook wel achter gekomen dat dit totaal hun sound niet is. Luister maar eens goed naar hun nummers, zit altijd wel wat herkenbaars in wat hierin dus niet zit....

En nee, co2 behoren niet tot mij favorieten....
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 18:52 

Hardtraxx Veteran

dit is geloof ik egt niet Co2? xd klinkt wel heel erg slap....
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 08:49 

Artiest

Die jongen zegt toch, staat op hun Facebook en als mensen bekendheid willen denk je dat ze dan met CO2 komen al remix naam? Zouden ze niet eerder een bekendere artiest pakken, aangezien CO2 niet echt een grootheid is in de scene onder de meeste mensen.
Fockin theracords boner boys die hier maar niet willen geloven dat zelfs de mensen van hun geliefde label wel eens een k.u.t. plaat kunnen maken.
Jezus zeg, hier kan ik me echt aan ergeren. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 10:41 

Hardtraxx Veteran

Die jongen zegt toch, staat op hun Facebook en als mensen bekendheid willen denk je dat ze dan met CO2 komen al remix naam? Zouden ze niet eerder een bekendere artiest pakken, aangezien CO2 niet echt een grootheid is in de scene onder de meeste mensen.
Fockin theracords boner boys die hier maar niet willen geloven dat zelfs de mensen van hun geliefde label wel eens een k.u.t. plaat kunnen maken.
Jezus zeg, hier kan ik me echt aan ergeren. >.<

Well spoken! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 13:42 

Artiest

Korte opheldering dan maar...

Dit is wel een remix van ons.
We hadden een vrij beperkte remixpack van de originele track, terwijl we toch altijd het origineel in de remix terug willen laten komen.

Hier is de originele track.

Het is uiteindelijk ook niet onze favoriete productie geworden.
Digitally Infected was er wel erg blij mee en dat is dan ook prima. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 16:16 

Hardtraxx Veteran

Een minder plaatje inderdaad :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 18:17 

Hardtraxxer

Ach het is ook niey leuk als alle platen goed zijn:P dan hebben wij als nederlanders niks meer om over te klagen:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 18:38 

Hardtraxx Veteran

TheAvENgER schreef:
Ach het is ook niey leuk als alle platen goed zijn:P dan hebben wij als nederlanders niks meer om over te klagen:P

Geloof mij maar, Nederlanders vinden altijd wel iets om te klagen.

Al helemaal op dit forum :P
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks