Dream Chaser wrote:If all fails & Dump B-ass, erg lekkerDjThera wrote:morgen issie uit!
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Eindelijk een release van Theracords die niet van tevoren geleakt is 
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
Doomed 
Degos & Re-Done vs Sasha F - Dump-b-Ass erg vet 
Vind eigenlijk alleen If All Fails vet van deze release, maar dan meteen wel erg vet
Erg sfeervolle plaat, vette kicks, vette synth en vette opbouw 
Doomed vind ik eigenlijk vrij amateuristisch klinken als ik 't mag zeggen. Mid intro heeft wel een lekkere release, maar de kick is te afwezig. De rest loopt ook niet echt helemaal lekker imo. Dump b-Ass pakt me gewoon niet, maar ik kan me daarbij wel voorstellen wat anderen er in zien.
Doomed vind ik eigenlijk vrij amateuristisch klinken als ik 't mag zeggen. Mid intro heeft wel een lekkere release, maar de kick is te afwezig. De rest loopt ook niet echt helemaal lekker imo. Dump b-Ass pakt me gewoon niet, maar ik kan me daarbij wel voorstellen wat anderen er in zien.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Volledig mee eens!PNXRMX wrote:Vind eigenlijk alleen If All Fails vet van deze release, maar dan meteen wel erg vet
x2bRt_ wrote:Volledig mee eens!PNXRMX wrote:Vind eigenlijk alleen If All Fails vet van deze release, maar dan meteen wel erg vet
If All Fails & Dump-b-Ass zijn niet mijn ding MAAR OMG Phrantic & MindFuture - Doomed
WAT LEKKER WAT LEKKER
-
MHardtraxxer
- 495 posts member since 2009
- last seen Apr 2022
Lol, hebben ze niet gehaald dan, post van 30 maart...DjThera wrote:Yeswootum wrote:Pulling The Trigger (Komt die dan op MiM btw?)Met Nackt, de Zero Vision RMX en Radical Redemption ft. Crypsis - Darkness is Calling. Ik dacht dat die deze maand zou uitkomen, maar dat wordt dan nog krapjes
OT: 1&2 zijn lekker, 3 niet zo, misschien wat vaker horen