Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
Tuurlijk, het is allemaal smaakgerelateerd. Zowel over die vocals als over wat voor revbasses (of kicks uberhaubt) je vet vindt.

Oh trouwens, als ik over 'jullie' spreek dan bedoel ik niet echt jou (Thera) in het specifiek, meer het stereotype early/ghf/oude garde/theracords publiek. Ik veralgemeniseer een beetje en dat weet ik wel, maar jullie weten wel wat ik bedoel ;).

Ik vind het trouwens echt top van je dat je je zo laagdrempelig onder je publiek begeeft en de discussie aangaat. Voor jou waarschijnlijk ook deels noodzaak (het is de enige manier om onder de aandacht te komen), maar toch :).

Edit: kun je een voorbeeld geven van een volledig gated kick? Ik zie die term vaker voorbijkomen maar weet nooit wat daar precies mee bedoeld wordt...
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Trespassing is aangeschaft :thumbsup:
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
gewoon KEIHARD blijven gaan Theracords!
Als het KEI en KEIHARD is is het automatisch :bomb: :love:
en die vocals zijn juist tering vet
moet zeggen dat ik ook verliefd word op 4 en 5 nu net als op 1 en 2 gelijk al!
3 nu maar is luisteren kijken of ik hem kan leren waarderen!
:yay:
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 12 days ago
Thanks allemaal voor de superleuke reacties :D :D

@Frank, ben je er 24 april bij? Je zou de tracks dan eens moeten horen :evil:

En om op Sunboom terug te komen, ik ben zelf ook gewoon een fan van harde dance muziek en ik vind t erg leuk om daarover te lullen haha. Is dan min of meer toevallig dat ik ook tracks maak en draai en een label heb :)

Wat ik bedoelde met gated kick is eigenlijk dat je alleen een kick geluid hebt dus je hoort geen bassline want die zit helemaal dichtgefilterd :)
Artiest
last seen 12 days ago
http://www.junodownload.com/hardstyle/c ... k/releases

Hij staat op 1 en Ravenwood was al de eerste met reageren ;)
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
:thumbsup: :clap:
Hardtraxx Elite
2049 posts member since 2009
last seen Apr 2013
ah :cry: ik gister hele tijd lopen kijken stond hij de hele tijd op 2 en moest vanochtend naar school en nu staat hij op 1 :(

maar goed gefeliciteerd ravenwood
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Rickie wrote:ah :cry: ik gister hele tijd lopen kijken stond hij de hele tijd op 2 en moest vanochtend naar school en nu staat hij op 1 :(

+1, ik heb m vanaf 138 naar boven zien stijgen, vanmorgen zelfs om kwart voor 7 nog ff gekeken, net weer van mn tentamen en toen.. :P Kopen dan maar he ^^
Hardtraxxer
89 posts member since 2009
last seen Oct 2013
Ik heb op:
Theracords Allstars - Collaboration E.P. 2010
gestemd...

Als je hem wil kopen op dance-tunes.com betaal je voor ze allemaal 9.99 terwijl als je ze los koop ze 7.45 zijn :P

POWNED
Hardtraxx Elite
2049 posts member since 2009
last seen Apr 2013
Lyst wrote:
Rickie wrote:ah :cry: ik gister hele tijd lopen kijken stond hij de hele tijd op 2 en moest vanochtend naar school en nu staat hij op 1 :(

+1, ik heb m vanaf 138 naar boven zien stijgen, vanmorgen zelfs om kwart voor 7 nog ff gekeken, net weer van mn tentamen en toen.. :P Kopen dan maar he ^^
haha ik ging vanochtend voordat ik naar school ging ook nog ff snel kijken xd maar toen stond hij nog steeds op 2
Artiest
last seen 12 days ago
Donovanray wrote:Als je hem wil kopen op dance-tunes.com betaal je voor ze allemaal 9.99 terwijl als je ze los koop ze 7.45 zijn :P
Heel scherp :-D Ik heb ze meteen ff een mailtje gestuurd hoe dat kan, want bundle moet natuurlijk wel goedkoper zijn :)
Hardtraxxer
394 posts member since 2010
last seen Dec 2012
@ Thera; toffe releases... vooral ook goed dat je jouw (..jullie?) label goed aan het profileert. Kudo's voor het feit dat je veel doet met opkomende artiesten en nieuwe samenwerkingen! :thumbup:
Deze platen zijn niet helemaal mijn ding (ik had meer met die vorige release van Chris One); Industrial heb ik altijd al vreselijk gevonden :')

Toch: goed werk ;)
Artiest
last seen 12 days ago
Prijs is aangepast op Dance-tunes :) :) Kwam omdat er volgende week ook nog de Therabyte collaboration E.P. aankwam, dus t systeem was enigszins in de war :)
F
Donateur
last seen Jul 2026
DjThera wrote:Thanks allemaal voor de superleuke reacties :D :D

En om op Sunboom terug te komen, ik ben zelf ook gewoon een fan van harde dance muziek en ik vind t erg leuk om daarover te lullen haha. Is dan min of meer toevallig dat ik ook tracks maak en draai en een label heb :)

Wat ik bedoelde met gated kick is eigenlijk dat je alleen een kick geluid hebt dus je hoort geen bassline want die zit helemaal dichtgefilterd :)
Welk feest is er dan? :O
Op mn stereo gaat ie ook hard trouwens :bomb:
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
frankhardenberg wrote:

The Delicate Sound of Thunder, Brabant House in Helmond.
F
Donateur
last seen Jul 2026
Dakpan wrote:
frankhardenberg wrote:

The Delicate Sound of Thunder, Brabant House in Helmond.
hmm nee sjit das te ver en te snel al, dat kan ik niet meer op tijd regelen :(
word het uitgezonden?
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Waarschijnlijk Phrantic & Chris One kopen :). Iets wat ik zo in een set kan gooien!
Hardtraxxer
425 posts member since 2010
last seen Oct 2016
kheb m binnen via dance tunes, net gebrand en hij zit al netjes en m'n slappa :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025

Ik wil er 24 april wel bij zijn, alleen moet jij even regelen dat ik binnenkom, want ben nog geen 18. :P
Artiest
last seen 12 days ago
Zie je er wel als 18 uit dan?? :P
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2008
Ligt er natuurlijk ook aan of ze streng zijn qua controle. ;)
Hardtraxx Veteran
4329 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Punk :yay:
Hardtraxx Addict
1937 posts member since 2010
last seen Nov 2013
05. Phrantic & Chris One - Just A Shadow (Chris One Mix) :bomb: :bomb: :bomb:

Top release dit Thera! :clap: