Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Vamper - Night / Strange Reaction (ITAL014)

Label: Italian Hardstyle
Vinyl release: -
WEB release: 16/05/2011

1. Night
2. Strange Reaction

Samples:
View on YouTube
View on YouTube

Bron: http://www.djshop.de/Download-Vamper-It ... tails.html
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Night: intro klinkt wel lekker maar climax is weer veels te standaard :/
Strange Reaction: mwa hele track trekt me niet heel erg aan eigenlijk -.-

ook weer erg matige release...en kvind ook jammer dan 013 en 014 Vamper releases zijn hadden ze beter 4 tracker van kunnen maken en Zatox of The R3bels nog release tussendoor kunnen geven ofzo.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Intervention wrote:Night: intro klinkt wel lekker maar climax is weer veels te standaard :/

ook weer erg matige release...en kvind ook jammer dan 013 en 014 Vamper releases zijn hadden ze beter 4 tracker van kunnen maken en Zatox of The R3bels nog release tussendoor kunnen geven ofzo.
Mee eens, vind beide releases slecht, en aangezien ITAL015 ook al aangekondigd is, weten we dat het tot 13 juni duurt voordat we iets degelijks van Italian Hardstyle zullen horen :/
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
PNXRMX wrote:
Intervention wrote:Night: intro klinkt wel lekker maar climax is weer veels te standaard :/

Mee eens, vind beide releases slecht, en aangezien ITAL015 ook al aangekondigd is, weten we dat het tot 13 juni duurt voordat we iets degelijks van Italian Hardstyle zullen horen :/
idd erg jammer dit :/ ...kvind de Vamper releases eingelijk ook helemaal niet ITAL waardig -.-
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Ik vind deze 2 dan toch weer wat beter dan de andere. Night heeft een leuke opbouw naar de climax. Strange Reaction klinkt wel gaaf, maar wat een vreselijke kicks zeg :/
Hardtraxxer
575 posts member since 2011
last seen Apr 2014
Toch is er weinig te herkennen van zijn stijl waarmee hij mij wist te raken, Mizar & Vamper - Immortality was zo'n bombastische melodie die 't erg goed had kunnen doen op Italian Hardstyle.. overigens wel gereleased onder Mizar's naam. Maar dat was veel origineler :(
I
Hardtraxxer
70 posts member since 2010
last seen Feb 2014
Strange Reaction,mooie track,de opbouw en sfeer helemaal top.
Hardtraxxer
701 posts member since 2010
last seen Nov 2024
kan de vamper niet anders omschrijven dan de italiaanse frontliner, en de nederlandse klinkt beter :/

vamper heeft wel paar leuke plaatjes gemaakt maar vind het niet super
D
erg saai.. vond die vorige release vn hem al niet zoveel aan maar dit vidn ik echt te slecht voor ItalianHs :/
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
@ hs.com
:sick:
S
Hardtraxx Addict
1376 posts member since 2009
last seen Feb 2015
redelijke tracks..
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
:sleep:
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Moet zeggen dat ik Strange Reaction toch wel aardig vind klinken. Kicks lijken wat voller over te komen dan in de previews.
T
Hardtraxxer
94 posts member since 2010
last seen Oct 2011
Alleen maar om mijn italian hardstyle reeks compleet te houden
Verder weinig bijzonders
Hardtraxx Addict
1869 posts member since 2010
last seen 21 days ago
Basscow wrote:kan de vamper niet anders omschrijven dan de italiaanse frontliner, en de nederlandse klinkt beter :/
Precies wat ik dacht! Alleen heb ik dat vooral bij Light O ..