Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
Vamper mag wat mij betreft wel wat meer tijd in z'n nummers steken. Vond de Mash Affair release echt heilig, maar al zijn nieuwe nummers weten me niet te boeien. Klinken zo saai.
Ik vond Mash Affair heel sterk, maar vind hier niks aan. Het idee is heel vet alleen die kicks zijn niet echt netjes. Voorzie dan ook een aantal pagina´s over de Zatox kick etc. 
Haha je was me ook echt net voor, ben het helemaal met je eens!Nando wrote:Vamper mag wat mij betreft wel wat meer tijd in z'n nummers steken. Vond de Mash Affair release echt heilig, maar al zijn nieuwe nummers weten me niet te boeien. Klinken zo saai.
nee dit is het net niet...vind ik de Maxter tracks beter dan de 2 heren van The R3bels.
Vamper is toch geen lid van The R3bels? Maxter wel, maar Vamper is volgens mij een heel ander persoon.. Als ik op discogs kijk zegt ie dat ook.Intervention wrote:nee dit is het net niet...vind ik de Maxter tracks beter dan de 2 heren van The R3bels.
Vamper heeft idd niks te maken met The R3bels volgens mij. The R3bels zijn Maxter en nog iemand.
Ik las ooit een keer op HT dat hij ook een lid is van The R3bels, maar kan nu niet met een bron komen 
The R3bels zijn Alessandro Pomponio & Leonardo Toni.. Toni = Maxter, maar Pomponio is geen solo artiest voor zover ik weet. Vamper = Brando Visibelli..KickinAzz wrote:Ik las ooit een keer op HT dat hij ook een lid is van The R3bels, maar kan nu niet met een bron komen
oh ok ik dacht dat hij dat wel was...nja als het daar gezegt wordt zal dat wel zo zijnXtD wrote:Vamper is toch geen lid van The R3bels? Maxter wel, maar Vamper is volgens mij een heel ander persoon.. Als ik op discogs kijk zegt ie dat ook.Intervention wrote:nee dit is het net niet...vind ik de Maxter tracks beter dan de 2 heren van The R3bels.
-
M
Aparte kick, shit wat word die hoog gepitcht zeg 
Echt hele vette sound, maar die kicks zijn echt waardeloos, word idd echt overdreven gepitched
Heerlijk nummer, waardeloze kicks, the r3bels remix aub.
Als heel Italain hardstyle nou de kick uit pattern 2 gebruikt hoor je niemand meer klagen.
Als heel Italain hardstyle nou de kick uit pattern 2 gebruikt hoor je niemand meer klagen.
-
MHardtraxxer
- 263 posts member since 2010
- last seen Mar 2014
D-Nemacyst wrote:Als heel Italain hardstyle nou de kick uit pattern 2 gebruikt hoor je niemand meer klagen
Inderdaad doodzonde van die kicks in Light 0 ... had een heerlijk nummertje kunnen wezen. Had zelf eigenlijk ook wel meer verwacht van Vamper na zijn eerste E.P.