Komt van de Rockin Ur Mind cdCaptainObvious69 wrote:Ja want volgens mij stond ie 3 maanden geleden al in mijn i tunes bibliotheekIntervention wrote:is al uitgelekt volgens mij want op download sites moet hij al te krijgen zijn las ik hier laatstGangsterdwerg wrote:Beestentrack! Beter lekt hij ff uit ofzo
Related topics
- View the latest post: D-Block & S-Te-Fan & Zatox - Madhouse
- View the latest post: Zatox & D-Block & S-Te-Fan @ X-Qlusive D-Block & S-Te-Fan 2011
- View the latest post: D-Block & S-Te-Fan - Madhouse (Hardbass 2012 edit)
- View the latest post: The Viper vs D-Block & S-te-Fan @ X-Qlusive D-Block & S-Te-Fan 22.01
- View the latest post: Psyko Punkz & D-Block & S-Te-Fan @ X-Qlusive D-Block & S-Te-Fan 2011
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Essive - Find my Way (NEXT230)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Unload & Incult - Scumbag (Dirty Dog) (ACR??)
- View the latest post: Spitfire - Hit Right (SPITF007)
- View the latest post: Storah - Rituals (EMRG087)
Moderators
Heb al een aantal dj's hem horen draaien, en dat waren geen dj's met echte promo's. Dus ik denk dat ie al wel op een downloadportal staat.Intervention wrote:Komt van de Rockin Ur Mind cdGangsterdwerg wrote:Beestentrack! Beter lekt hij ff uit ofzo
is al uitgelekt volgens mij want op download sites moet hij al te krijgen zijn las ik hier laatst
Ja want volgens mij stond ie 3 maanden geleden al in mijn i tunes bibliotheek. Daar mist alleen de intro nog van.
Ik ga hem niet kopen
Heb hem al 3 maande met die outro als intro en die is zeker even goed 
Wat iedereen al zegt, zwaar kansloos die release datum. Dan niet alleen over deze release gesproken, maar ook over andere. Waar gaat dit heen met DBSTF? de top van een berg of de bodem van een put?
Hoelang hebben we moetten wachten op feel my fire en neophobia zonder datum?AllesKutEnter wrote:Wat iedereen al zegt, zwaar kansloos die release datum. Dan niet alleen over deze release gesproken, maar ook over andere. Waar gaat dit heen met DBSTF? de top van een berg of de bodem van een put?
Het duurt lang maar ze geven teminste een datum
Stoch geen reden om DBSTF zo te bashe?
Vette plaat gewoon hoor, mei een hele vette maand.
-
D
komt vast omdat ik dn jarig benFestuca wrote:Vette plaat gewoon hoor, mei een hele vette maand.
En ik ookDarkSymphony wrote:komt vast omdat ik dn jarig benFestuca wrote:Vette plaat gewoon hoor, mei een hele vette maand.
ik nietNrgizer wrote:En ik ookDarkSymphony wrote:komt vast omdat ik dn jarig benFestuca wrote:Vette plaat gewoon hoor, mei een hele vette maand.
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Binnen. Eindelijk is ie er! Wat een heerlijke track is dit
Ik heb hem ook gekocht 
Die gelekte versie heb ik nooit gebruikt !
Blijft toch een
Die gelekte versie heb ik nooit gebruikt !
Blijft toch een
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Werd eens tijd!
Hij is er natuurlijk niet minder op geworden! 
vette plaat...blij dat ik hem niet vaak geluisterd heb
..zo ff binnen halen.
beetje standaard zatox synth, verder is de melodie niet echt super.
maar track gaat er mee door
maar track gaat er mee door
-
SHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Aug 2025
Heerlijk plaatje vooral de 2e climax!!