Related topics
- View the latest post: Atmozfears - Adrenaline (JDX006)
- View the latest post: Firelite & Losty - Adrenaline (DWX1846)
- View the latest post: Sound Rush x The Purge x Adjuzt - Adrenaline Overload (DSTN003)
- View the latest post: Kris Kross Amsterdam x Ronnie Flex x Zoë Tauran - Adrenaline (Sound Rush Remix) (CLDI597)
- View the latest post: Adaro x Invector x Alee - Adrenaline Rush (ROUGH230)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
-
LHardtraxxer
- 365 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
-
M
Intro klinkt goed, climax is ook wel aardig alleen beetje zo'n standaard melodietje weer. Outro is ook goed 
Ah, een nieuwe Atmozfears, na Welcome 2 Hell wil ik ze in de gaten houden.
Introtje vind ik wel weer typsich hun, erg lekker. Daarna klinkt het als een wat meer normale productie, dat vind ik eigenlijk wel jammer. Toch steekt hij aardig in elkaar. Potentie in ieder geval.
Introtje vind ik wel weer typsich hun, erg lekker. Daarna klinkt het als een wat meer normale productie, dat vind ik eigenlijk wel jammer. Toch steekt hij aardig in elkaar. Potentie in ieder geval.
Lekker energieke intro. Dan kakt de plaat even wat in maar zodra de kick er dan bij komt vind ik 'm weer lekker 
Ook een goede zaak dat de kicks voornamelijk naar beneden gepitched worden, vind ik veel fijner dan dat omhoog schieten.
Ook een goede zaak dat de kicks voornamelijk naar beneden gepitched worden, vind ik veel fijner dan dat omhoog schieten.
Last edited by Inno on 31 Mar 2011 10:29, edited 2 times in total.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Inno wrote:Ook een goede zaak dat de kick steeds naar beneden gepitched zijn, vind ik veel fijner dan dat omhoog schieten.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Intro! 
Nah, indeed, vocals in het begin beetje minder maar de kick, oef dat maakt het goed! Intro + Outro zijn heerlijk!
Draaide The Vision deze vorig jaar al niet op Adrenaline?
Lekker plaatsje hoor
Lekker plaatsje hoor
Lijkt veel op No Time To Waste
Wel een lekkere track
Wel een lekkere track
Totaal niet?Diedjuhh wrote:Lijkt veel op No Time To Waste![]()
Haha wat een losers, die melodie is van een ander nummer. Heb hem ook een keer gebruikt, kan zo ff niet op komen welk nummer het is. Niet erg maar geef dan op zijn minst credits aan de originele arties.
geen id kan em me iig niey herinneren denk dat ik toch mar es bij atmozfears ga kijken op daydreamStantonDJ wrote:Draaide The Vision deze vorig jaar al niet op Adrenaline?
Lekker plaatsje hoor
Marijn / Taxi..
Zoals jij al zegt, die melodie heb ik zelf ook nog :p beetje vaag allemaal maar goed!
Zoals jij al zegt, die melodie heb ik zelf ook nog :p beetje vaag allemaal maar goed!
Taxi wrote:Haha wat een losers, die melodie is van een ander nummer. Kan zo ff niet op komen welk nummer het is. Niet erg maar geef dan op zijn minst credits aan de originele arties.