Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beide leuke tracks. Maar kan niet wachten op de volgende release, Pattern 2 and Music to Us lijkt me. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 20:10 
 

hele vette release en meteen gekocht :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 20:34 
 
Hardtraxxer

Oeh deze is inmiddels ook uit :).
Topplaatjes :thumbsup:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 21:46 
 
Hardtraxx Addict

Heerlijke tracks. Ben benieuwd wat Italian Hardstyle's volgende release is hoop op wat nieuwe r3bels plaatjes :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haal ik over 2 weekjes wel bij DT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sanderovic schreef:
Heerlijke tracks. Ben benieuwd wat Italian Hardstyle's volgende release is hoop op wat nieuwe r3bels plaatjes :D

'Patteren 2' en 'Music To Us' als het goed is! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 22:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Allebei de nummers zijn weer heerlijk.
En van zo'n release-tempo zouden andere labels nog eens iets van kunnen leren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Constructor schreef:
Allebei de nummers zijn weer heerlijk.
En van zo'n release-tempo zouden andere labels nog eens iets van kunnen leren :P

Tanz Electrik remix is een half jaartje oud schijnt, dus op zich is dat wel redelijk normaal toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 22:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik bedoel meer het tempo waarop ITAL010 op ITAL009 volgt en nu weer ITAL011, 3/4 weken daarna gereleased. Als je dan ziet hoeveel opstartproblemen Digital Age bijvoorbeeld heeft, dan vind ik dit toch wel een verademing ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Constructor schreef:
Ik bedoel meer het tempo waarop ITAL010 op ITAL009 volgt en nu weer ITAL011, 3/4 weken daarna gereleased. Als je dan ziet hoeveel opstartproblemen Digital Age bijvoorbeeld heeft, dan vind ik dit toch wel een verademing ;)

Digital Age kiest er ook niet vrijwillig voor om er zo lang mee te wachten als je hoort dat ze eigenlijk eind januari al wouden beginnen met releasen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 22:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
The Constructor schreef:
Ik bedoel meer het tempo waarop ITAL010 op ITAL009 volgt en nu weer ITAL011, 3/4 weken daarna gereleased. Als je dan ziet hoeveel opstartproblemen Digital Age bijvoorbeeld heeft, dan vind ik dit toch wel een verademing ;)

Digital Age kiest er ook niet vrijwillig voor om er zo lang mee te wachten als je hoort dat ze eigenlijk eind januari al wouden beginnen met releasen.


De manier hoe Zatox released is voor mij toch een stuk fijner hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 12:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Paar maanden terug moesten we ook veeeel te lang wachten op (ik meen) Creation EP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Paar maanden terug moesten we ook veeeel te lang wachten op (ik meen) Creation EP.

Ja klopt, maar nu zijn ze wel lekker op gang! Als je dan toch een label wilt noemen die snel released is het toch echt Fusion voor mij! Maar goed dit is geen 'Welk label released het snelst/best topic' :P , dus OT;

HELDEN RELEASE :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 15:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Paar maanden terug moesten we ook veeeel te lang wachten op (ik meen) Creation EP.


Was de Rawstyle EP :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk :love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 15:43 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

old skool :bomb: de intro vind ik echt dik. zo mogen ze van mij wel vaker zijn. Tanz Electrik is ook een sterke remix naar mij mening :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

is er miss al bekent wel 012 wordt?..las hier dat dat The R3bels werken dat dat op Hardstate stond?...iemand? :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle