Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2010 18:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dj-rico01 schreef:
Atraxisz schreef:
Lekker mixje, en ook lekker gemixt, maar soms was het iets rommelig. Ik ga geen heel verslag doen net als KSwoosh :D
Maar is het trouwens geen Unity ipv Unify?

he thanks voor je feedback man! het is inderdaad unity thanks :thumbsup:

kan je misschien uitleggen waarom je bepaalde dingen wat 'rommelig' vond? :whistle:


Ik zou hem deze dagen nog een keer luisteren en dan zal ik er even goed op letten!
Dan kan ik meer zeggen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2010 22:07 
 
Hardtraxx Veteran

Atraxisz schreef:
dj-rico01 schreef:
Atraxisz schreef:
Lekker mixje, en ook lekker gemixt, maar soms was het iets rommelig. Ik ga geen heel verslag doen net als KSwoosh :D
Maar is het trouwens geen Unity ipv Unify?

he thanks voor je feedback man! het is inderdaad unity thanks :thumbsup:

kan je misschien uitleggen waarom je bepaalde dingen wat 'rommelig' vond? :whistle:


Ik zou hem deze dagen nog een keer luisteren en dan zal ik er even goed op letten!
Dan kan ik meer zeggen :D

:thumbsup: zie er naar uit man :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 10:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik moet eerlijk zeggen, nu ik erop gelet heb, dat het een heel lekker mixje is! Het mixwerk zit ook goed in elkaar en het viel reuze mee met het rommelige. Alleen bij Communicate/On the Rise vond ik het een beetje rommelig, maar dat maak je weer goed met de rest van het setje :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2010 00:32 
 
Hardtraxx Veteran

Atraxisz schreef:
Ik moet eerlijk zeggen, nu ik erop gelet heb, dat het een heel lekker mixje is! Het mixwerk zit ook goed in elkaar en het viel reuze mee met het rommelige. Alleen bij Communicate/On the Rise vond ik het een beetje rommelig, maar dat maak je weer goed met de rest van het setje :yay:

Thanks voor je feedback man :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 20:43 
 
Hardtraxx Veteran

haha deze komt weer voorbij dankzij de shuffle in media player, dacht eerst dat het een setje van wildstylez oid was totdaty ik de tiel ging bekijken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 14:35 
 

dj-rico01 schreef:
haha deze komt weer voorbij dankzij de shuffle in media player, dacht eerst dat het een setje van wildstylez oid was totdaty ik de tiel ging bekijken xd

haha, dat was positief als in goede set :D
of negatief ivm shit die uitviel? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2011 16:17 
 
Hardtraxx Newbie

De zippyshare link is stuk, heb je misschien nog een andere link? Ik ben best benieuwd naar deze set in de tot leven gewekte thread :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maakt deze eindbaas ook setjes :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 17:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kan je hem er opnieuw opzetten? file bestaat niet meer :thumbup:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle