J
Hardtraxxer
681 posts member since 2009
last seen Jun 2026
We Are The Future is super , cant fail kan me niet veel boeien
G
the future: erg lekker
cant fail: schijtirritant rotnummer
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Ik vind het ritme van de dubbele kicks en dubbele tonen in de melo van we are the future zo lelijk. Net alsof het niet helemaal klopt. Meer mensen die dit vinden?
Hardtraxxer
703 posts member since 2010
last seen May 2019
en alweer een fusion die ze broken verkopen op webshops

doen die gasten de tracks nie controleren voordat ze naar webshops gaan ????

We Are The Future (Original Mix) kapt af op de outro .... FAIL
Hardtraxxer
701 posts member since 2010
last seen Nov 2024
cant fail = heerlijke plaat :bomb:
V
Hardtraxx Newbie
40 posts member since 2010
last seen Nov 2011
Gangsterdwerg wrote:Ik vind het ritme van de dubbele kicks en dubbele tonen in de melo van we are the future zo lelijk. Net alsof het niet helemaal klopt. Meer mensen die dit vinden?
Dat maakt het nummer juist zo hard.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
Vaims wrote:
Gangsterdwerg wrote:Ik vind het ritme van de dubbele kicks en dubbele tonen in de melo van we are the future zo lelijk. Net alsof het niet helemaal klopt. Meer mensen die dit vinden?
Hard ? :') :') :')
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
Gangsterdwerg wrote:
Vaims wrote:
Hard ? :') :') :')
hehe idd als dit hard is dan hoop ik dat die jongen niet naar hardbass gaat :P
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Denk dat ie hard bedoelt in de zin van vet.
Hardtraxxer
164 posts member since 2010
last seen Apr 2013
deze release can't fail :)

IN MIJN OGEN! -.-
Hardtraxxer
154 posts member since 2010
last seen Jan 2012
We Are The Future! :thumbsup:
H
7 posts member since 2010
last seen Jun 2011
Nou, de mensen die vinden dat het "Can Fail" moet zijn, die mogen toch even achter de oor krabben, ik vind het juist een van de mooiste tracks van Toneshifterz, heeft veel energie, beukt lekker door, en heeft eigenlijk alles dat Hardstyle moet hebben. (IMO)
Intro vind ik fantastisch, heeft die lekkere reversebass, soort wildstylez achtig, alleen die mid-intro vind ik wat irritant, dat schreewende toon hoeft voor mij niet, maar als ik iemand moet overtuigen om Hardstyle te luisteren, dan zijn dit soort tracks met een bekend deuntje heel erg goed om te gebruiken..(denk maar aan Chuckie - Let the bass kick (Headhunterz Rmx)) Mensen vinden dat gewoon vet! Waarom? Omdat het een gebruikelijk deuntje heeft die vrijwel iedereen kent, maar dan met een lekkere ondertoon van Hardstyle.
En dan komt het, die mid-outro, die snelle brakes, ooh wat heerlijk, en dan die stroboscoop erop, prachtig!!

Toneshifterz - (We)Can't Fail(ever) :bomb: :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
HarryHardstyle wrote:Nou, de mensen die vinden dat het "Can Fail" moet zijn, die mogen toch even achter de oor krabben, ik vind het juist een van de mooiste tracks van Toneshifterz, heeft veel energie, beukt lekker door, en heeft eigenlijk alles dat Hardstyle moet hebben. (IMO)
Intro vind ik fantastisch, heeft die lekkere reversebass, soort wildstylez achtig, alleen die mid-intro vind ik wat irritant, dat schreewende toon hoeft voor mij niet, maar als ik iemand moet overtuigen om Hardstyle te luisteren, dan zijn dit soort tracks met een bekend deuntje heel erg goed om te gebruiken..(denk maar aan Chuckie - Let the bass kick (Headhunterz Rmx)) Mensen vinden dat gewoon vet! Waarom? Omdat het een gebruikelijk deuntje heeft die vrijwel iedereen kent, maar dan met een lekkere ondertoon van Hardstyle.
En dan komt het, die mid-outro, die snelle brakes, ooh wat heerlijk, en dan die stroboscoop erop, prachtig!!

Toneshifterz - (We)Can't Fail(ever) :bomb: :thumbsup:
Oke, duidelijk :thumbsup:
Hardtraxxer
114 posts member since 2010
last seen Dec 2018
Ik vind "Can't Fail" toch veel te veel op "Duro - My Style Is Dutch" lijken...

View on YouTube

Edit: heb het al gevonden, dit is de plaat die ik bedoelde:

View on YouTube