Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 01:36 
 
Hardtraxxer

We Are The Future is super , cant fail kan me niet veel boeien
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 16:05 
 

the future: erg lekker
cant fail: schijtirritant rotnummer
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het ritme van de dubbele kicks en dubbele tonen in de melo van we are the future zo lelijk. Net alsof het niet helemaal klopt. Meer mensen die dit vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 18:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

en alweer een fusion die ze broken verkopen op webshops

doen die gasten de tracks nie controleren voordat ze naar webshops gaan ????

We Are The Future (Original Mix) kapt af op de outro .... FAIL
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 01:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

cant fail = heerlijke plaat :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 16:59 
 
Hardtraxx Newbie

Gangsterdwerg schreef:
Ik vind het ritme van de dubbele kicks en dubbele tonen in de melo van we are the future zo lelijk. Net alsof het niet helemaal klopt. Meer mensen die dit vinden?


Dat maakt het nummer juist zo hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vaims schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Ik vind het ritme van de dubbele kicks en dubbele tonen in de melo van we are the future zo lelijk. Net alsof het niet helemaal klopt. Meer mensen die dit vinden?


Dat maakt het nummer juist zo hard.

Hard ? :') :') :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Vaims schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Ik vind het ritme van de dubbele kicks en dubbele tonen in de melo van we are the future zo lelijk. Net alsof het niet helemaal klopt. Meer mensen die dit vinden?


Dat maakt het nummer juist zo hard.

Hard ? :') :') :')


hehe idd als dit hard is dan hoop ik dat die jongen niet naar hardbass gaat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat ie hard bedoelt in de zin van vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 20:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

deze release can't fail :)

IN MIJN OGEN! -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 11:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

We Are The Future! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 11:19 
 
Hardtraxx Newbie

Nou, de mensen die vinden dat het "Can Fail" moet zijn, die mogen toch even achter de oor krabben, ik vind het juist een van de mooiste tracks van Toneshifterz, heeft veel energie, beukt lekker door, en heeft eigenlijk alles dat Hardstyle moet hebben. (IMO)
Intro vind ik fantastisch, heeft die lekkere reversebass, soort wildstylez achtig, alleen die mid-intro vind ik wat irritant, dat schreewende toon hoeft voor mij niet, maar als ik iemand moet overtuigen om Hardstyle te luisteren, dan zijn dit soort tracks met een bekend deuntje heel erg goed om te gebruiken..(denk maar aan Chuckie - Let the bass kick (Headhunterz Rmx)) Mensen vinden dat gewoon vet! Waarom? Omdat het een gebruikelijk deuntje heeft die vrijwel iedereen kent, maar dan met een lekkere ondertoon van Hardstyle.
En dan komt het, die mid-outro, die snelle brakes, ooh wat heerlijk, en dan die stroboscoop erop, prachtig!!

Toneshifterz - (We)Can't Fail(ever) :bomb: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HarryHardstyle schreef:
Nou, de mensen die vinden dat het "Can Fail" moet zijn, die mogen toch even achter de oor krabben, ik vind het juist een van de mooiste tracks van Toneshifterz, heeft veel energie, beukt lekker door, en heeft eigenlijk alles dat Hardstyle moet hebben. (IMO)
Intro vind ik fantastisch, heeft die lekkere reversebass, soort wildstylez achtig, alleen die mid-intro vind ik wat irritant, dat schreewende toon hoeft voor mij niet, maar als ik iemand moet overtuigen om Hardstyle te luisteren, dan zijn dit soort tracks met een bekend deuntje heel erg goed om te gebruiken..(denk maar aan Chuckie - Let the bass kick (Headhunterz Rmx)) Mensen vinden dat gewoon vet! Waarom? Omdat het een gebruikelijk deuntje heeft die vrijwel iedereen kent, maar dan met een lekkere ondertoon van Hardstyle.
En dan komt het, die mid-outro, die snelle brakes, ooh wat heerlijk, en dan die stroboscoop erop, prachtig!!

Toneshifterz - (We)Can't Fail(ever) :bomb: :thumbsup:


Oke, duidelijk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 12:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind "Can't Fail" toch veel te veel op "Duro - My Style Is Dutch" lijken...



Edit: heb het al gevonden, dit is de plaat die ik bedoelde:

Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle