weten we ook!Showey wrote:Erg leuk iniatief allemaal, maar dit label loopt wel een beetje te hard van stapel als je het mij vraagtEerst nog eventjes wat oefenen jongens van Hardskilzz!
wordt alleen iets te serieus genomen ons label!
weten we ook!Showey wrote:Erg leuk iniatief allemaal, maar dit label loopt wel een beetje te hard van stapel als je het mij vraagtEerst nog eventjes wat oefenen jongens van Hardskilzz!
Meestal is het de bedoeling van n label om serieus genomen te worden? Als je niet serieus genomen wilt worden, waarom zou je dan naar n label gaan?RuffBinn wrote:weten we ook!Showey wrote:Erg leuk iniatief allemaal, maar dit label loopt wel een beetje te hard van stapel als je het mij vraagtEerst nog eventjes wat oefenen jongens van Hardskilzz!
wordt alleen iets te serieus genomen ons label!
ik bedoel hiermee, iedereen denkt dat HSR is om net zo groot te willen worden als scantraxx ofzo. maar dat is niet waar we naar toe streven. we willen jonge producers de kans geven om een release te geven en zo klaar te stomen voor grotere labels. een soort van opstapje naar het echte werk.Showey wrote:Inderdaad, je moet het serieus nemen tis immers een werk die je begint
Nee, dat denken we niet.RuffBinn wrote:ik bedoel hiermee, iedereen denkt dat HSR is om net zo groot te willen worden als scantraxx ofzo. maar dat is niet waar we naar toe streven. we willen jonge producers de kans geven om een release te geven en zo klaar te stomen voor grotere labels. een soort van opstapje naar het echte werk.Showey wrote:Inderdaad, je moet het serieus nemen tis immers een werk die je begint
Als ze bij elke wedstrijd voor 1 iemand uit gingen stellen......noxit15 wrote:Kut. Ik wilde best meedoen, maar in 2 dagen gaat me dat dus ff mooi niet lukken
Vast geen uitstel mogelijk? email me als er nog wat te veranderen valt: popnikola@gmail.com