Ik vind Techno Prime anders zeer goed te doendjpatt wrote:ja en bassie en adriaan - hallo vriendjesrobkuh1990 wrote:Doe dan PP - Techno Primep-stylez wrote:geen 1 promo
6. Max Enforcer - GOLD(doe dan Bioweapon remix)
en PP - Enternity erbij!
techno prime is gewoon een schijt track
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Essive - Find my Way (NEXT230)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Unload & Incult - Scumbag (Dirty Dog) (ACR??)
- View the latest post: Spitfire - Hit Right (SPITF007)
Moderators
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Techno Prime is echt niks door die schijt vocals
.
-
C
Hey, wees blij dat je kan kiezen uit verschillende smaken... anders zouden we nu nog naar ABBA of weet ik veel wat luisteren..RoBinVdHaRdStYleR wrote:Techno Prime is echt niks door die schijt vocals.
OF gewoon WITTE RUIS omdat dat toch voor iedereen neutraal is :| Dus accepteer maar dat sommige mensen een track geweldig vinden en andere niet!
Wat is die cd1 trouwens belabberd gemixt :') .. Wat een drama.
Cd 1 is kut
Cd 2 is sws niet waar ik van hou
Cd 2 is sws niet waar ik van hou
http://www.junodownload.com/products/re ... 696207-02/
Inner Creativity en Make It Loud Remix FULL te koop.
Zullen gezien de andere lengtes dan ook wel gauw los te koop zijn.Dakpan wrote:http://www.junodownload.com/products/reverze-call-of-the-visionary/1696207-02/
Irreplaceable ook full, maarja, schijt 
A Different Story en From Within afgezien van de tracklengtes dus NIET full, maar gemixt.
Iig mooi om Inner Creativity 'al' te hebben dan
A Different Story en From Within afgezien van de tracklengtes dus NIET full, maar gemixt.
Iig mooi om Inner Creativity 'al' te hebben dan
Cd1 is gewoon een PP Cd . No Matter The Time staat er niet eens op
Ik verwacht toch aantal nieuwe tracks tegen reverze
Inner Creativity Full :o?
Cd 2 is nx voor mij
Ik verwacht toch aantal nieuwe tracks tegen reverze
Inner Creativity Full :o?
Cd 2 is nx voor mij
Ik zie op de download forums alleen make it loud staan maar geen inner creativity of irriplaceable helaas...
Make It Loud die op forums staat is een HD youtube rip als t goed is. 128 kbps AAC kwaliteit dus, geen echte 320.Gangsterdwerg wrote:Ik zie op de download forums alleen make it loud staan maar geen inner creativity of irriplaceable helaas...
-
RHardtraxxer
- 69 posts member since 2010
- last seen Jun 2013
Wat een kut cd van de Psyko Punkz.
Inner Creativity en Make It Loud binnen

En irreplaceable dan?PNXRMX wrote:Inner Creativity en Make It Loud binnen![]()
Nrgizer wrote:En irreplaceable dan?PNXRMX wrote:Inner Creativity en Make It Loud binnen![]()
had hij geen geld genoeg voor ;p
Ja dat wist ik inderdaad, de goeie versie staat er inmiddels op dus dikke primaPNXRMX wrote:Make It Loud die op forums staat is een HD youtube rip als t goed is. 128 kbps AAC kwaliteit dus, geen echte 320.Gangsterdwerg wrote:Ik zie op de download forums alleen make it loud staan maar geen inner creativity of irriplaceable helaas...
Heb ik m'n reet mee afgeveegdNrgizer wrote:En irreplaceable dan?PNXRMX wrote:Inner Creativity en Make It Loud binnen![]()
PNXRMX wrote:Heb ik m'n reet mee afgeveegdNrgizer wrote:En irreplaceable dan?PNXRMX wrote:Inner Creativity en Make It Loud binnen![]()
Heb ik m'n reet mee afgeveegd
[/quote]
Haha het is toch wel een vd zwakste zatox tracks imo
Maar al zijn andere make et helemaal goed
Haha het is toch wel een vd zwakste zatox tracks imo
Maar al zijn andere make et helemaal goed
-
BHardtraxx Newbie
- 43 posts member since 2010
- last seen Jan 2014
CD 2
Zit heerlijke jump/tek bij! ben over het algemeen meer van de hardcore en hardstyle maar
dit kan ik zeker waarderen!
CD 1: tjaa.. Psyko Punkz niet echt mijn ding..
dit kan ik zeker waarderen!
CD 1: tjaa.. Psyko Punkz niet echt mijn ding..